Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه از بخشش عوارض شهرداری برای صاحب خانه‌های منصف در صورت تصویب شورای شهر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مهرداد سالاری در گفتگو با  شبکه اطلاع رسانی مرصاد، در خصوص پیشنهاد وی مبنی بر تصویب یک قانون در پارلمان محلی شورا برای ایجاد تعادل در بازار مسکن و اجاره بها اظهار داشت: این موضوع را مجدد به شورای شهر اعلام کردم و جزو مصوبات ما نیز بود که یک قانون تشویقی برای این موضوع تصویب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نماینده شورا اعلام کرد که دو موضوع در دست اقدام است و قرار است که مصوبه شورا را در این زمینه اخذ کنند.

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: به گفته نماینده شورا، در قالب اقدامات فوق اگر مصوبه شورا اخذ شود صاحبان خانه ای که خالی بوده و به مستاجران با قیمت مناسب عرضه شود، مورد تشویق قرار گیرد و در عوارض شهرداری بخشش صورت گیرد.

وی گفت: همچنین قرار شد چند نشست بین اتحادیه های املاک برگزار شود و قرار شد که شورای شهر امکانات آن را تامین کند که البته هنوز خروجی این موضوع به دست ما نرسیده است.

سالاری در پایان تاکید کرد: در کنار استفاده از سیاست‌های اتخاذ شده و اقدامات مردمی استفاده از ظرفیت پارلمان شهری نیز در این زمینه می‌تواند بسیار موثر باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۸۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام برومند رازیانی در دیدار با دبیر ستاد صبر کردستان اظهار کرد: صلح و سازش امری ارزشمند وخداپسندانه است که باید در جامعه رواج یابد.

وی افزود: اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان با داشتن ظرفیت تشکل‌های مردمی می‌تواند در راستای ترویج فرهنگ صلح قدم بردارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان فعالیت ۲۰۰ کانون فرهنگی تبلیغی در سطح استان، وجود ۸۰۰ مداح اهل تسنن و تشیع، وجود بیش از ۸۰۰ هیات مذهبی در استان و وجود موسسات و خانه‌های قرآنی و فعالان عرصه قرآنی استان را ظرفیتی برای ترویج فرهنگ صلح و سازش در استان برشمرد.

وی اذعان کرد: با امضای تفاهمنامه این اداره‌کل با ستاد صبر استان می‌توان در راستای تقویت صلح و سازش در جامعه تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام رازیانی اضافه کرد: باید گذشت و بخشایش در میان مردم جامعه تبدیل به یک فرهنگ شود.

کد خبر 6092632

دیگر خبرها

  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری
  • بودجه ۶۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کرمانشاه بلاخره تصویب شد
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • ساخت 2هزار خانه در تهران توسط چین
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • چرا هیچ دستگاه نظارتی به داد مستاجران نمی‌رسد | اختیار آینده زندگی ما دست صاحبخانه هاست! | مستاجران به ناچار اجازه می‌دهند بر سرشان کلاه برود
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • شب عید املاکی‌ها، روز سیاه مستاجرها