Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بامداد امروز شنبه یک دستگاه پراید در جاده بابل به کیا کلاً روبروی شهرک کیان مهر واژگون شد که یک کشته برجای گذاشت.

در پی این حادثه یک زن ۳۰ ساله که راننده پراید بود به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت و همچنین سرنشین خودرو پراید که پسر بچه سه ساله بود دچار آسیب دیدگی مولتی تروما و هدتروما شد که تکنسین های سازمان اورژانس بابل پس از اقدامات پزشکی اولیه مصدوم حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بامداد امروز شنبه نیز تصادف یک دستگاه سمند و پراید و برخورد با عابر پیاده در زرگر شهر مقابل تالار عروسی ۱۳ مصدوم برجای گذاشت.

همه این حادثه دیدگان دچار آسیب‌دیدگی شدند که تکنسین‌ها اورژانس ۱۱۵ بابل پس از اقدامات پزشکی اولیه، مصدومان را به بیمارستان شهیدبهشتی بابل منتقل کردند.

همچنین عصر روز گذشته جمعه، تصادف خودرو سواری جک و تاکسی در جاده گنج افروز بخش بابلکنار سه راه شیردارکلا گزارش شد که این حادثه ۶ مجروح داشت که همه این حادثه دیدگان به بیمارستان منتقل شدند.

شهرستان ۵۳۶ هزار نفری بابل دارای ۶ بخش و هفت شهر می باشد که با وجود جاده های پرخطر، بدلیل دارا بودن مناظر بکر و طبیعی همه ساله در ایام بهار و تابستان و به خصوص تعطیلات پایان هفته میزبان هزاران نفر از مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور است.

۷۳۴۳/‏۱۸۹۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران کاهش تصادفات بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۸۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف پراید در آزادراه خلیج فارس با ۲ فوتی و ۴ مصدوم

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از انحراف پراید در آزادراه خلیج فارس با دو فوتی و چهار مصدوم خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه انحراف خودروی سواری پراید ساعت ۰۱:۱۴ امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام دو واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: این حادثه در آزادراه خلیج فارس رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: چهار نفر شامل یک زن ۵۵ ساله، یک مرد ۲۹ ساله و دو کودک پنج و شش ساله در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان خاتم‌الانبیای نطنز منتقل شدند.

عابدی اضافه کرد: دو نفر شامل یک زن ۲۴ ساله و یک شیرخوار پنج ماهه در پی این حادثه جان خود را از دست دادند.

کد خبر 751315

دیگر خبرها

  • چاقوکشی در بیمارستانی در چین/ ۲۳ نفر کشته و زخمی شدند!
  • انحراف پراید در آزادراه خلیج فارس با ۲ فوتی و ۴ مصدوم
  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا زخمی شدند | ماهیت این حادثه فاش نشده است
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت