Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، بهروز مهربانیان، قائم مقام کمیته امداد فارس امروز، 15 تیرماه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح ملی «وارثین» در شیراز خبر داد و گفت: ایجاد نظام اعتقادی، اخلاقی و فکری منسجم در راستای تعالیم اسلامی و انقلابی، تقویت فرهنگ مطالعه و پژوهش، تقویت بصیرت افزایی ولایت مدارانه و ... از جمله اهداف برگزاری طرح وارثین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تابستان امسال فارس میزبان 400 دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد از 5 استان کشور است، افزود: دانش‌آموزان دختر و پسر تحت حمایت از استان‌های بوشهر، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و اصفهان هستند که در دوره‌های 8 روزه این طرح شرکت و مدرک پایان دوره دریافت می‌کنند.
قائم مقام کمیته امداد فارس گفت: این دانش‌آموزان که از پایه نهم و دهم متوسطه هستند در دوره‌های آموزشی 37 ساعته در طول مدت اجرای طرح شرکت کرده و با موضوعاتی همچون اخلاق و تهذیب با سیره معصومین(ع)، مسائل شرعی با موضوع احکام، عقاید با موضوع خداشناسی و مهارت‌های نوجوانی آشنا می‌شوند.
مهربانیان اظهار كرد: از دیگر موضوعات آموزشی این دوره می‌توان به برگزاری کلاس‌های خلاقیت همچون داستان‌نویسی و تولید نشریه، مدیریت زمان، فن بیان و مهارت‌های ارتباطی نیز اشاره کرد.
وی با بیان اینكه در پایان هر دوره به کلیه شرکت‌کنندگان جوایزی به رسم یادبود اهدا می‌شود، گفت: همچنین 120 نفر از دانش‌آموزان برگزیده دختر و پسر هر دوره نیز جایزه ویژه‌ای دریافت می‌کنند.
قائم مقام كمیته امداد فارس از اعزام 170 دانش‌آموز برگزیده استان به اردوی آموزشی وارثین در اصفهان خبر داد و گفت: 85 دانش‌آموز دختر برگزیده استان فارس امروز و 85 دانش‌آموز پسر برگزیده استان نیز در تاریخ هفدهم تیرماه به این اردو اعزام می‌شوند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۸۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»

حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری دوره تربیت دانش‌آموزان کنشکر رسانه‌ای (نوآوین) در یزد اظهار کرد: این دوره در سال گذشته به صورت کشوری در قالب سه اردوی استانی با حضور بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز برگزار شد، اما در سال جاری هر استان به صورت مجزا اقدام به برگزاری این اردوها با حضور قریب به ۲۰۰ دانش‌آموز کرده است.

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره یادگیری مهارت‌های مرتبط با فضای رسانه‌ای جامعه و کنشگری است و در صورت تحقق اهداف تعیین شده در پایان این اردو، ۶۰۰ نوجوان دغدغه‌مند رسانه‌ای در کشور فعالیت خواهند داشت و با نگاه خود رویدادهای ملی و جهانی را به مخاطب خود انتقال خواهند داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه نسل جدید سازنده فضای رسانه‌ای کشور هستند، گفت: در این دوره ۲۱۵ دانش‌آموز پسر از پایه هشتم تا یازدهم از شهرستان‌های یزد، مهریز، ابرکوه، بافق و زارچ در پنج مبحث سناریونویسی، کارگردانی، تصویربرداری، تدوین و انتشار شرکت کردند و با اجرای بازی‌های گروهی و چند فوق‌برنامه دیگر طی دو روز به کار خود پایان دادند.

کد خبر 6091478

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • تحصیل اجباری ۹ هزار دانش‌آموز‌ شهر صدرا در شیراز
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است