Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-01@16:52:33 GMT

دستگیری عامل قتل در پمپ بنزین بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۹۹۳۵۶

دستگیری عامل قتل در پمپ بنزین بوشهر

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سرتیپ دوم خلیل واعظی در تشریح جزئیات بیشتری از این حادثه، اظهار کرد: ۱۱ تیرماه فردی به پلیس مراجعه و عنوان کرد برادر ۳۴ ساله اش به هویت علی که در یکی از پمپ بنزین‌های شهر بوشهر کار می‌کرده چند روزی است تلفن همراهش خاموش و خودش نیز مفقود شده است.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده مقدماتی در کلانتری ادامه کار تخصصی به کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی محول شد که پس از اقدامات اطلاعاتی و پلیسی فرضیه‌های متعددی را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سردار واعظی با بررسی‌های دقیق محل کار مفقودی در پمپ بنزین و کشف مدارک و مستندات جدید، فرضیه قتل مفقودی در محل کار با جدیت بیشتری پیگیری شد.

واعظی اظهار کرد: در ادامه تعدادی از افراد مرتبط و همکار فرد مفقودی مورد تحقیقات تخصصی و پلیسی قرار گرفتند و در نتیجه این تحقیقات یکی از همکاران مقتول به عنوان مظنون اصلی مورد توجه کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر عنوان کرد: با جمع‌آوری مدارک و مستندات بیشتر و تمرکز بر رفتار و فعالیت‌های مظنون یاد شده دستگیری وی که پس از تحقیقات اولیه به طرز مشکوکی مخفی شده بود در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: این متهم در هنگام ورود به یکی از مراکز درمانی در شهر بوشهر دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده گرچه در ابتدا منکر قتل می‌شد ولی با ارائه مدارک و مستندات متعدد ضمن اعتراف به بزه انتسابی عنوان کرد به علت اختلاف بر سر مسئله کاری با مقتول درگیر و با ضربات چاقو وی را از پای درآورده، جسد را مخفی کرده و با خودرو در گودالی نزدیک چغادک انداخته است.

به گفته سردار واعظی، با حضور پلیس و مقام قضائی جسد مقتول کشف، و پس از طی مراحل قانونی در اختیار خانواده وی قرار گرفته و متهم دستگیر شده نیز روانه زندان شده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دستگیری عامل قتل پمپ بنزین بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۹۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حجت‌الله احمدیان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کد خبر 6092122

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل ضرب و شتم یک موتورسوار در رفسنجان 
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در رفسنجان
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد