Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسن سلامی، در جلسه کارگروه عمرانی باغ موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان در استانداری ضمن بیان اینکه با توجه به سابقه ارزشمند و فاخر استان سمنان در حماسه آفرینی، ایثار و از خودگذشتگی در طول هشت سال دوران دفاع مقدس، احداث مرکز فرهنگی شاخص و فاخر برای استان، بسیار حائز اهمیت بود، تاکید کرد: این استان سه هزار شهید تقدیم انقلاب کرده که بر حسب جمعیت در زمره سه استان شاخص کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باغ موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان در حال حاضر بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که امید می‌رود با همکاری و مساعدت بیشتر، هرچه زودتر شاهد بهره برداری این مجموعه ارزشمند باشیم.

خاکبرداری محوطه موزه انجام شود

مدیرکل حفظ ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان، گفت: مساعدت در نصب تابلوهای راهنما در مسیرهای منتهی به این مرکز فرهنگی توسط اداره کل راه و شهرسازی استان و نصب المان‌های مناسب با همکاری شهرداری، یکی از نیازهای این مجموعه محسوب می‌شود.

سلامی درباره دیگر نیازها و مطالبات مجموعه کم نظیر باغ موزه دفاع مقدس استان سمنان در سمنان، ابراز داشت: خاکبرداری از محوطه و اطراف باغ موزه، در زیباسازی و منظر سازی این مرکز بسیار مؤثر خواهد بود.

وی در خاتمه گفت: در تلاش هستیم تا با بهره برداری از این مجموعه، با هدایت مسافران به این باغ موزه، مردم ایران اسلامی را با سوابق ارزشمند و فاخر ایثار، جانبازی و از خودگذشتگی و شهدای والا مقام این استان آشنا کنیم.

کد خبر 4659180

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۹۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود
  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • سعدآباد پر حاشیه
  • سعدآباد پرحاشیه