Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@09:04:26 GMT

پایان فرآیند طرح ترافیک خبرنگاری ۹۸

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۹۹۶۱۶

پایان فرآیند طرح ترافیک خبرنگاری ۹۸

مسئول بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه خبرنگاری طرح ترافیک شهرداری تهران گفت: فرآیند طرح ترافیک خبرنگاری امسال عملا به اتمام رسید و اسامی خبرنگاران و رسانه‌های آن‌ها که از این تسهیلات بهره‌مند شده‌اند به‌زودی منتشر می‌شود.

به گزارش ایمنا، فرهاد خوانساری اظهار کرد: امسال بیش از پنج هزار و ۵۰۰ درخواست طرح ترافیک خبرنگاری به شهرداری تهران ارسال شد اما طبق مصوبه شورای شهر تنها دو هزار و ۶۰ سهمیه به خبرنگاران تعلق می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای متقاضیانی که مدارک آنان مورد تایید قرار گرفت، پیامک طرح ترافیک ارسال شد و این افراد باید با مراجعه به سایت "تهران من" حساب کاربری خود را به مبلغ یکصد و ۲۰ هزار تومان شارژ اولیه کنند.

خوانساری گفت: به دلیل برخی مشکلات مخابراتی، یک‌سری از پیامک‌ها به خبرنگاران واجد شرایط نرسیده که تا پایان امروز (شنبه) با این افراد تماس گرفته می‌شود.

مسئول بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه خبرنگاری طرح ترافیک شهرداری تهران افزود: برخی گزارش‌ها مبنی بر جعلی بودن بعضی مدارک به دست ما رسیده که در حال بررسی آن هستیم اما عملا فرآیند طرح ترافیک خبرنگاری سال ۹۸ به اتمام رسیده و به‌زودی اطلاعات خبرنگاران و رسانه‌های منتفع از این طرح در سامانه شفافیت قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، افرادی که مشمول طرح ترافیک خبرنگاری شوند از تخفیف ۹۰ درصدی برای ورود به محدوده‌های طرح‌های ترافیکی پایتخت بهره‌مند می‌شوند.

خوانساری تصریح کرد: به تمامی خبرنگارانی که سهمیه طرح ترافیک نرسیده، کارت بلیت رایگان مترو و اتوبوس با اعتبار یکسال اختصاص می‌یابد.

مسئول بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه خبرنگاری طرح ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: بیش از ۷۰۰ کارت بلیت رایگان با شارژ اولیه ۴۰۰ هزار تومانی تاکنون به خبرنگاران متقاضی داده شده است و مابقی نیز ظرف چند روز آینده بین متقاضیان توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران متقاضی کارت بلیت رایگان مترو و اتوبوس تنها تا فردا یکشنبه -۱۶ تیرماه- فرصت دارند با مراجعه به سایت تهران من (my.tehran.ir) مدارک خود را بارگذاری کنند.

به گزارش ایرنا، هم اکنون دو طرح «ترافیک» و «کنترل آلودگی هوا» (زوج و فرد سابق یا حلقه دوم طرح ترافیک) در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می‌شود؛ زمان اجرایی روزانه طرح ترافیک تهران از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۹ روزهای شنبه تا چهارشنبه است ضمن اینکه روزهای جمعه و ایام تعطیل نیز طرح‌های ترافیکی اجرا نمی‌شود.

همچنین طرح کنترل آلودگی هوا علاوه بر روزهای شنبه تا چهارشنبه، روزهای پنجشنبه نیز از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ اجرا می‌شود.

منبع: ایرنا

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تهران خبرنگاران سال 98 طرح ترافیک کلانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۹۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف زوج و فرد در طرح جدید ترافیک پایتخت

تین نیوز

معاون حمل و نقل شهرداری تهران اعلام کرد: موضوع به روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محسن هرمزی در مورد سرانجام مطالعات تغییر در اجرای طرح ترافیک در شهر تهران با تأکید بر اینکه ما در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران میراث دار کم و کاستی هایی هستیم، گفت: حوزه طرح ترافیک در سال های اخیر با توجه به مقتضیات زمانی به روزرسانی نشده است.

به روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می شود

هرمزی با بیان اینکه در به روزرسانی طرح ترافیک قواعد را در سال جدید در دستور کار قرار دادیم؛ بگونه ای که موضوع به روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می شود، افزود: بعد از نهایی شدن تغییرات، طرح اصلاحی باید در نهادهای بالادستی مورد بررسی و تصویب قرار گیرد و بعد از آن نسبت به ابلاغ و اجرایی کردن طرح جدید اقدام می کنیم.

در طرح ترافیک جدید چیزی به نام طرح زوج و فرد نخواهیم داشت

هرمزی با تأکید بر اینکه جزئیات تغییرات بعد از نهایی شدن به اطلاع شهروندان می رسد، اظهار کرد: اما باید بگویم که بر اساس مطالعات جدید یک طرح ترافیک خواهیم داشت و چیزی به نام طرح زوج و فرد نخواهیم داشت و همچنین قواعدی مبتنی بر حوزه برقی سازی را وضع می کنیم؛ یعنی خودروها و موتورسیکلت های برقی قابلیت تردد بدون محدودیت خواهند داشت. در محدوده بازار و منطقه ۱۲ نیز محدودیت هایی برای تردد موتورسیکلت های بنزینی ایجاد خواهد شد.

طرح جدید ترافیکی کمکی به شب مردگی خیابان های پایتخت

معاون حمل و نقل شهرداری تهران تصریح کرد: طرح جدید ترافیکی را به نحوی مدیریت خواهیم کرد که از شب مردگی خیابان ها کم کنیم؛ زیرا طرح ترافیک سال ها باعث شده که به شب مردگی خیابان ها کمک کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم
  • فرآیند احداث پایانه مکانیزه مواد معدنی آغاز شد/ تحقق ترافیک ۱۰ میلیون تنی مواد معدنی و شیمیایی ظرف سه سال
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت؟
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز/پایان «ارزیابی تکمیلی»؛ آخر اردیبهشت‌
  • حذف زوج و فرد در طرح جدید ترافیک پایتخت
  • نقره‌داغ تیم داوری مبارزه جنجالی کشتی در باکو/ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • درآمد پیش‌کش؛ کارت خبرنگاری بدهید!