Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@21:23:35 GMT

صبح قزوین به انوار خورشید خراسان روشن شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۹۹۸۳۰

صبح قزوین به انوار خورشید خراسان روشن شد

خادمان رضوی به بهانه آغار هفته کرامت در استان قزوین حضور پیدا کرده و از دفتر سایت خبری صبح قزوین بازدید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ روز قلم بهانه‌ای است برای تقدیر از اهالی قلم، که تاکید خداوند در آیات قرآن کریم به قلم نشان‌دهنده‌ی اهمیلیت جایگاه قلم و اهل قلم در انقلاب اسلامی و جامعه‌ی کنونی است؛ زیرا قلم توانمند زمینه‌ی ایجاد قابلیت تبلیغ و راهبرد سبک انقلاب و اسلام در اجتملع کنونی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به مناسبت گرامی‌داشت روز قلم و دهه‌ی کرامت خادمان حرم رضوی امروز(شنبه) میهمان پایگاه خبری صبح قزوین شدند.

حسین خوش احوال مداح حرم رضوی در بازدید از پایگاه خبری صبح قزوین اظهار کرد: حضور خادمین آستان قدس رضوی در ایام بافضیلت دهه‌ی کرامت و برگزاری مراسم پرچم گردانی ایجاد فضای معنوی و رایحه‌ی خوش امام رئوف در استان‌هاست و ما برای شما اهالی رسانه آرزوی حضور همیشگی در عرصه انقلاب و مطالبه گری حقوق مردم را داریم.

 

حنانه امیری در ادامه‌ی صحبت‌های مداح استان قدس رضوی افزود: افتخار میزبانی از خادمین آستان قدس رضوی سعادتی بود که اهل رسانه امروز از آن بهره مند شدند، همچنین حضور خادمین حرم و پرچم معظم گنبد مطهر رضوی مسبب استشمام عطر حرم امام رئوف در فضای اهل قلم شد.

مدیرمسئول پایگاه خبری صبح قزوین اذعان کرد: پایگاه خبری صبح قزوین از سال 93 با بکارگیری جوانانی خوش فکر در عرصه‌ی خبری در پیشبرد بیانات مقام معظم رهبری فعالیت خود را آغاز کرد.

وی عنوان کرد: خبرنگاران صبح قزوین با همکاری بسیج رسانه و سایر اصحاب رسانه در انجام رسالت‌های انقلابی و جبران نقص‌های سابق در مسیر انجام فعالیت‌های تشکیلاتی گام برمی‌دارند تا به یاری خداوند زمینه‌ساز تمدن اسلامی و ظهور را فراهم کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۹۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در دیدار با اساتید حوزه های علمیه و روحانیون و کارمندان عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا علیه السلام گفت: امروز دعوت به مکتب انبیا بر نوع بشر تاثیر گذاشته و تنها جوابگوی بن بست های پیش آمده برای بشر، اسلام است.

وی با بیان اینکه لحظه ای از تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی غافل نشوید، افزود: امروز حوزه های علمیه با همه مشکلاتی که دارند مقابل کفر جهانی و استکبار ایستاده اند و این خروش دانشگاه های جهانی از آثار یک جمله امام امت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنانش گفت: انسان تشنه علم آفریده شده و می خواهد در عمق زمین و آسمان چه وجود دارد و این نیاز فراگیر است و با آن پیوند و تعهد دارد و فلسفه خلقت انسان همین است.

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه علم را به شیوه ای که انبیا گفته اند به دست آورید، گفت: مشکل اصلی دنیای امروز این است که علوم را بر اساس سرگردانی به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه استراتژیک «میرون»
  • دست رد امارات بر سینه پنتاگون/ چراغ سبز دوحه به استقرار جنگنده‌ها
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید
  • حزب الله لبنان یک پایگاه اسرائیل را درهم کوبید
  • خراسان رضوی میزبان آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن است
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • واکنش مدیر رسانه سپاهان پس از ناراحتی مورایس
  • اعتراف تازه رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی درباره حمله ایران
  • کوچ بهاره عشایر در خراسان شمالی آغاز شد