Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضى اميرى اسفندقه، عبدالجبار كاكايى و سعيد بيابانكى به عنوان داوران پنجمين اجلاس شاعران هم سرا معرفى شدند.به گزارش بلاغ،مرتضى امیرى اسفندقه، عبدالجبار کاکایى و سعید بیابانکى به عنوان داوران پنجمین اجلاس شاعران هم سرا معرفى شدند.

امیر عبدالحسینى دبیر پنجمین اجلاس شاعران معاصر گفت: در این اجلاس ۲۳۶۴ اثر شعر در قالب هاى غزل، قصیده، رباعى، ترانه، سپید و نیمایى با موضوع آزاد، آیینی و هم سرایی در سامانه «هم سرایى» ثبت شده بود و انتخاب و داورى بر اساس اشعار ثبت شده در سال ٩٧ صورت پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالحسینى افزود کار انتخاب آثار توسط محمد بیک زاده، صابر قدیمى و احمد امیر خلیلى انجام شد و مرتضى امیرى اسفندقه، عبدالجبار کاکایى و سعید بیابانکى داورى نهایى و معرفى نفرات برگزیده در هر کدام از بخش هاى این اجلاس را بر عهده دارند.

این مدیر هنرى اضافه کرد: پنجمین اجلاس شاعران هم سرا و چهارمین نشست جمعیت شاعران آزاد روز یکشنبه ٢٣ تیر ٩٨ همزمان با عید ولادت حضرت امام رضا(ع) در سالن همایش‌هاى صدا و سیماى جمهورى اسلامى برگزار مى‌شود.

این اجلاس توسط بخش فرهنگى موسسه نورگستر گلها برنامه ریزى و اجرا مى شود و براى نخستین بار است که بخش خصوصى ساماندهى رویداد فرهنگى در این سطح را بر عهده گرفته است.

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۹۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نکوداشت شرف‌الاسلام ابن بطریق حلی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، نشست احیاگران فرهنگ امامت با نکوداشت شرف‌الاسلام ابن بطریق حلی به همت معاونت فرهنگی بنیاد بین المللی امامت برگزار می‌شود.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد طباطبائی‌یزدی به معرفی کتاب عمدة عیون صحاح الاخبار فی مناقب امام الابرار، سعید عرفانیان به معرفی کتاب المستدرک المختار فی مناقب وصی المختار و خصایص الوحی المبین فی مناقب امیر المؤمنین علیه السلام خواهند پرداخت. همچنین عبدالحسین طالعی در خصوص جهاد علمی ابن بطریق حلی به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

زمان برگزاری سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت، ساعت ۱۷:۳۰ تا ١٩ در محل قم، سالن اجتماعات بنیاد بین‌المللی امامت است.

کد خبر 6097781 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های تهران و روسیه
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • نشست نکوداشت شرف‌الاسلام ابن بطریق حلی برگزار می شود
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • معرفی داوران دیدار سپاهان و استقلال خوزستان
  • داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر معرفی شدند
  • معرفی فینالیست‌های والتر اسکات ۲۰۲۴
  • امیرعبداللهیان وارد گامبیا شد | عکس
  • VAR چینی هنوز وارد ایران نشده/ برگزاری دیدار ها با VAR بعید است