Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آرش رضایی در بازدید از جزیره لارک در معیت مهندس سعیدی کیا عنوان کرد: طول رینگ جزیره لارک بیش از ۲۶ کیلومتر است که تاکنون حدود ۲۰ کیلومتر آن در حد عملیات بازگشایی و خاکریزی به اتمام رسیده و ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی در ادامه افزود: عملیات اجرایی این پروژه توسط شرکت رویدر ساختمان بندر در حال انجام است و اعتبار آن برای فاز اول بالغ بر ۵۹ میلیارد ریال بوده و با برنامه ریزی صورت گرفته در طول ۱۰ ماه آینده زیرسازی آن به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در ادامه سخنان خود درباره عملیات تکمیلی پروژه بیان داشت: تصمیم گرفته شد به جهت پیش بینی طرحهای گردشگری و نیز ار تقاء جاده مذکور در سالهای آتی و متناسب با اعتبار اختصاص داده شده، عملیات احداث ابنیه فنی و آسفالت آن پیگیری خواهد شد.

رضایی در پایان با اشاره به اینکه ورود گردشگران به جزیره لارک طی سالهای اخیر در مقایسه با گذشته افزایش چشمگیری یافته است، گفت: بر اساس آمار، جزیره لارک طی سالهای اخیر توانسته گردشگران زیادی را به خود جذب نماید بنابراین یکی از راهکارهایی که می تواند در رونق هر چه بیشتر گردشگری این جزیره موثر واقع شود، احداث رینگ دور جزیره جهت تسهیل تردد گردشگران است.

نقشه راه شهرستان ها بر اساس اولویت و اهداف ملی و استانی تدوین شود

مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان ضمن تبیین اهداف و برنامه‌های حوزه راه و مسکن از مدیران خواست نسبت به تدوین نقشه راه ادارات شهرستان ها بر اساس اولویت و اهداف ملی و استانی اقدام کنند.

آرش رضایی با تبیین مسائل و مشکلات پیش رو اظهار امیدواری کرد با جدیت و اراده‌ای مدیران این اداره به اهداف خود برسد.

وی با بیان اهداف و برنامه‌های پیش رو تهیه نقشه راه سیاست‌ها و راهبردها و برنامه محوری ادارات تابعه را مهم ارزیابی کرد و از معاونین این اداره کل خواست نسبت به مستندسازی و نظام‌مند کردن همه فعالیت‌ها از ابتدای کار توجه ویژه داشته باشند و تصریح کرد توصیه وزیر راه و شهرسازی این است همه فعالیت‌ها در راستای تحقق توسعه و رفاه شهروندان انجام شود.

کد خبر 4659203

منبع: مهر

کلیدواژه: آرش رضایی راه و شهرسازی هرمزگان جزیره لارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۹۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۳ میلیارد تومان برای ساخت پلاژ در جزیره خارک

سرپرست مدیریت عملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران از تخصیص ۳ میلیارد تومان برای نوسازی، تجهیز، تعمیرات اساسی پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارک خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جزیره خارک، حسین احمدی صبح امروز در نشست بررسی ساخت پلاژ در جزیره خارک با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم شرکت پایانه‌های نفتی توسعه زیرساخت‌ها در خارک بر اساس مطالبات مردم است اظهار داشت: در این راستا طرح‌های مهمی در بخش‌های مختلف عمرانی، آموزشی، ورزشی، تفریحی و بهداشتی درمانی طراحی شده است.

وی در خصوص عمل به مسئولیت‌های اجتماعی ادامه داد: در تلاش هستیم با اجرای یک برنامه زمانبندی دقیق پروژه تعمیرات اساسی پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان را به نتیجه برسانیم و همچنین استقرار تیم‌های نجات غریق در پلاژ را مورد تأکید قرار داد و افزود: در پلاژهای شنا تیم‌های نجات غریق با تجربه و توانمند تعیین شده تا از بروز خطرات احتمالی غرق شدن جلوگیری کند موضوعی که موجب ایجاد فضایی امن و مطمئن برای ثبت لحظاتی آرامش‌بخش و لذت‌بخش خواهد شد.

احمدی با اشاره به تخصیص اعتبارات لازم برای تعمیر، نوسازی، تجهیز و ساخت 2 پلاژ برای خانم‌ها و آقایان در خارک گفت: طبق برآوردهای انجام شده، اجرای پروژه 2 پروژه پلاژ بانوان و آقایان در مدت زمان شش ماه و 3 میلیارد تومان تخصیص می‌یابد.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • تخصیص ۳ میلیارد تومان برای ساخت پلاژ در جزیره خارک
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • پیشرفت ۷۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی لرستان
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح