Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: در بودجه ۹۸ استان کرمان بودجه هزینه‌ای مربوط به ۳۳ دستگاه مشمول نظام بودجه ای است که تخصیص سه ماهه اعتبارات تاکنون ۱۳۴.۱ میلیارد تومان معادل ۲۳.۷ درصد است. ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، جعفر رودری صبح امروز در سومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در رابطه با اعتبارات سال گذشته اظهار داشت: کل اعتبارات ابلاغی سال گذشته به جزء 0.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

27 درصد اعتبارات سازمان تربیت بدنی که امکان جابه‌جایی آن وجود نداشت، جذب شده است.

وی با بیان اینکه در جلسات گذشته تاکید استاندار و مسئولان استان بر جذب اعتبارات در موعد مقرر بوده است که تا 15تیر ماه فرصت ارائه اسناد به خزانه بوده گفت: 611 میلیارد تومان از کل اعتبارات تخصیص داده شده به استان مربوط به اسناد خزانه بوده که آخرین فرصت جذب آن  31 تیرماه است.

سرمایه‌گذاری پروژه‌های اقتصاد مقاومتی ‌استان کرمان به 18 هزار و 260 میلیارد تومان رسیدتردد ایمن در جاده‌های استان کرمان در انتظار تامین اعتبار استتعداد پروژه اقتصاد مقاومتی استان کرمان از 250 پروژه گذشت

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان امروز را آخرین مهلت مدیریتی ارائه اسناد به خزانه عنوان کرد و افزود: براساس آخرین گزارش خزانه 89 درصد تاکنون جذب اعتبارت داشته‌ایم که البته بعضی دستگاه‌ها عقب هستند.

وی با اشاره به بالاترین رقم‌های جذب نشده در استان گفت: شهرداری، آب و ‌فاضلاب‌ شهری، میراث‌فرهنگی، برق ‌منطقه‌ای بیشترین رقم‌های جذب نشده در استان کرمان دارند.

رودری با بیان اینکه زمانی که بخی دستگاه‌ها هیچ اقدامی برای جذب اعتبار خود نکرده‌اند سهمیه ‌آنها سوخت می‌شود عنوان کرد: در بودجه 98 استان کرمان بودجه هزینه‌ای مربوط به 33 دستگاه مشمول نظام بودجه ای است که تخصیص سه ماهه اعتبارات تاکنون 134.1 میلیارد تومان معادل 23.7 درصد است.

وی با اشاره به اینکه هزار و 744 میلیارد تومان ابلاغ تملک دارایی‌های سرمایه‌ای را داریم که 20.19  درصد آن تخصیص داده شده است گفت: درصدی از تخصیص منابع توزیع شده در استان کرمان مربوط به اعتبارات توازن ملی است که بخشی از آن هنوز توزیع نشده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با بیان اینکه یکی از مواردی که مدیران باید پیگیری کنند بحث قیررایگان است که سهمیه‌های استانی مشخص شده است افزود: سهمیه‌بندی ماهانه قیر رایگان ابلاغ شده و دستگاه‌های استان باید از مرکز سهمیه خود را پیگیری کنند تا بتوانیم از این ظرفیت قانونی استفاده کنیم.

انتهای پیام/ ز

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۰۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است

رئیس شورای شهرستان بن گفت: بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود.

محمود بهارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با بیان این که بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود، اظهار کرد: اخذ مجوز ماده ۲۳ برای سالن ورزشی، ورودی و خروجی شهر یان‌چشمه جهت ایجاد میدان و بلوار ورودی و تخصیص اعتبار بهره‌برداری فاضلاب شهر بن بعد از گذشت قریب به ۳۵ سال از کلنگ‌زنی پروژه از مطالبات اولویت‌دار مردم این شهرستان است.

وی افزود: تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری سه‌راهی بارده به تومانک و احداث زیر گذر یا روگذر نیز از تقاضاهای دیگر مردم شهرستان است.

رئیس شورای شهرستان بن با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری جاده ترانزیتی بن به سد زاینده رود، اضافه کرد: ۲۰ میلیارد از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی به شهرستان تعلق گرفته شده است و تکمیل این جاده باید در اولویت قرار گیرد.

بهارلویی تاکید کرد: تدابیر لازم در خصوص آسفالت و زیرسازی معابر روستاهای حیدری، شیخ شبان، بارده، تومانک، لارک، آزادگان، پهنا، شهر وردنجان و شهر بن، همچنین احداث زیرگذر یا روگذر روستای لارک و ترمیم و روکش آسفالت جاده پهنا به آزادگان اتخاذ شود.

کد خبر 749185

دیگر خبرها

  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • فرهنگ و هنر در بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در بخش فرهنگ و هنر