Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن مهدوی مدیر امور زراعت اداره کل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری در گفت‎وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد، اظهار داشت: امسال، ۱۷ هزار تن لوبیا از اراضی کشاورزی استان برداشت می‌شود.

وی سطح زیر کشت محصول لوبیا در استان را ۶ هزار هکتار بیان کرد و افزود: در سال جاری با توجه به بارندگی‌های مناسب در فصل بهار، سطح زیر کشت لوبیا نسبت به سال گذشته ۳۶ درصد افزایش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدوی اضافه کرد: عمده کشت لوبیا شامل رقم چیتی می‎باشد.

وی ادامه داد:  بیشترین سطح زیر کشت لوبیا در چهارمحال و بختیاری در شهرستان لردگان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

رشد ۳۶ درصدی سطح زیر کشت لوبیا در چهارمحال و بختیاری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۰۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در چهارمحال و بختیاری نواخته شد

زنگ سپاس معلم به طور همزمان در مناطق هفده گانه آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری به صدا در آمد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، زنگ سپاس معلم در مدارس مناطق هفده گانه آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری به طور همزمان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی نواخته شد.

مراسم نواختن زنگ سپاس معلم همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم که از 12 اردیبهشت‌ماه تا 19 اردیبهشت‌ماه است در مدارس استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

آیین نمادین سپاس معلم استان چهارمحال و بختیاری با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، فرمانده انتظامی استان، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار استان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در آموزشگاه صفرپور ناحیه 2 شهرستان شهرکرد برگزار شد.

افشین امیریان، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این آیین با اشاره به اینکه 2نفر از معلمان استان به عنوان معلمان نمونه کشوری معرفی شدند، گفت: سلمان رستمی و جعفر عالی‌پور از استان به عنوان معلمان نمونه برتر کشور معرفی شدند.

انتهای پیام/7540

 

 

دیگر خبرها

  • تقویت بارش‌ها در چهارمحال‌ و بختیاری
  • زنگ سپاس معلم در چهارمحال و بختیاری نواخته شد
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • ارتباط صنعت و دانشگاه، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری