Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوش خبر گفت: توزیع عادلانه امکانات و ایجاد همدلی و هم افزایی در سطح استان خراسان جنوبی رویکرد مسئولان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از طبس؛ با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، صبح امروز (15 تیر) در جلسه شورای اداری، «محمدجواد فلاحی» به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس معرفی و از زحمات «علیرضا خلیلی » سرپرست فرمانداری ویژه طبس تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این جلسه «ناصر خوش خبر» گفت: با اتحاد و همدلی توطئه های دشمنان را باید خنثی کنیم و با کار و دوندگی و خستگی ناپذیری راه را باید طی کنیم.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: توزیع عادلانه امکانات و ایجاد همدلی و هم افزایی در سطح استان خراسان جنوبی رویکرد مسئولان است.
 

وی افزود:باید تلاش کنیم در سالی که انتخابات را پیش رو داریم، بدون جانب داری از کاندیدای خاص به استقبال این موضوع مهم، برویم.


خوش خبر ادامه داد: درحوزه سخت افزاری نیز، ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی این بستر را فراهم ساخته است و مسئولین حق استفاده از اموال دولتی برای کاندیداها را ندارند و با متخلفین برخورد خواهد شد و اجازه نمی‌دهیم حیثیت نظام را به بازی بگیرد .

 

همچنین در این جلسه معاون جدید استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس گفت: امیدوارم بتوانیم با استفاده از تمام ظرفیت‌های شهرستان طبس، جایگاه معاونت استانداری و فرمانداری ویژه را ارتقا دهیم .


«محمد جواد فلاحی» اظهار داشت: در جلسات کاری، مباحث شهرستان را با انسجام درونی در فضای جدیدی که با تدبیر استاندار خراسان جنوبی در استان بوجود آمده است، برای همه‌ مردم، خصوصا محرومین پیگیری کنیم.

 

لازم به ذکر است:بخشدار مرکزی سربیشه، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سربیشه، سرپرست فرمانداری سربیشه و فرمانداری شهرستان سربیشه از سوابق اجرایی محمد جواد فلاحی  است.

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/570

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت مشهد خراسان جنوبي نماز جمعه بیرجند مراسم اختتامیه انقلاب اسلامی خبرگزاری شبستان خطبه های نماز جمعه شهرستان طبس خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۰۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان گفت: این بسته ها به همت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توزیع شد.


موسوی افزود: پویش ملی لبخند مادری بنیاد ۱۵ خرداد با هدف تشویق به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های دارای چهار فرزند به بالا از سال گذشته آغاز شده و در دستور کار است.


وی گفت: در این مرحله به مادرانی که فرزند چهارم به بالای خود را حداکثر شش ماه قبل به دنیا آورده اند بسته‌های لبخند مادری اهدا شد که شامل 40 قلم لوازم با کیفیت مورد نیاز کودک از تولد تا دو سالگی به ارزش تقریبی 6 میلیون تومان است.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان افزود: این بسته ها توسط تولیدکنندگان داخلی تولید شده است و شامل حوله، لباس، دستمال مرطوب، تب سنج، شیشه شیر، لوازم بهداشت، زیر انداز، پتو و ... است.

موسوی گفت: در این مرحله 180 بسته لبخند مادری به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری گروه‌های جهادی همکار با ستاد در شهرستان های استان و مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار توزیع شد.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون بیش از 200 بسته لبخند مادری در استان و مناطق هدف توزیع شده است.

دیگر خبرها

  • دستاوردهای علمی مرهون تلاش معلمان و اساتید دانشگاه است
  • تفاوت فرمانداری ویژه با فرمانداری عادی چیست؟
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • شهرک تخصصی گوهرسنگ در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم