Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنکه متولی ارتقای وضعیت شهر است و با شعار انسان محوری و فرهنگ مداری به روی کار آمده، آنقدر از مقوله فرهنگ عقب مانده که نه تنها خودش در دهه کرامت برنامه شاخصی برای سومین حرم اهل بیت (ع) ندارد بلکه اقدام به پلمپ یکی از مجموعه های فرهنگیِ اثرگذار شهر کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، طی روزهای اخیر مطلبی مبنی بر پلمپ مهدیه کربلا واقع در بوستان فضیلت ( منطقه سه شهرداری شیراز) در فضای مجازی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مجموعه گلایه هایی از شهرداری و برخی مسئولان شهری داشت که در کلیپ منتشر شده به بیان آنها پرداخته است؛ برای اطلاعات بیشتر درخصوص بسته شدن درب این مهدیه به گفتگو با مدیر این مجموعه مذهبی فرهنگی پرداختیم.   هادی قاسم پور با بیان اینکه بیش از 10 سال است که در این محله کار فرهنگی انجام می دهیم و حدود 500 نفر مخاطب ما هستند، گفت: زمانی که این مکان جایگاه خرید و فروش مواد مخدر و مشروبات الکلی بود مسئولان کجا بودند؟   وی افزود: ما با کار فرهنگی و خون دادن توانستیم اراذل و اوباش را  جمع کنیم و الان 12 سال است در مکانی که جولانگاه اراذل و اوباش بود فعالیت های فرهنگی صورت می گیرد.   مدیر مهدیه کربلا همچنین اظهار داشت: سالهای گذشته در این محل یکی از جوانان بسیجی ما توسط اراذل و اوباش به قتل رسید، ما برای پیاده سازی سیره اهل بیت و انجام فعالیت های فرهنگی و مذهبی سالها زحمت کشیده ایم الان باید برویم که دوباره اراذل و اوباش بیایند؟!   قاسم پور درخصوص فعالیت های مهدیه کربلا گفت: ما علاوه بر برگزاری هیئت، جلسات هفتگی، برنامه های مناسبتی و برپایی ایستگاه صلواتی به صورت هفتگی، پایگاه بسیج نیز هستیم و الان تمامی فعالیت هایمان بلاتکلیف مانده است.   وی افزود: شهرداری بدون اینکه از قبل به ما نامه یا اخطار برای تخلیه بدهد اقدام به جوشکاری درب مهدیه کرده و مانع ورود ما به این محل شده است.   شیرازه؛ آنکه متولی ارتقای وضعیت شهر است و با شعار انسان محوری و فرهنگ مداری به روی کار آمده آنقدر از مقوله فرهنگ عقب مانده که نه تنها خودش در دهه کرامت برنامه شاخصی برای سومین حرم اهل بیت (ع) ندارد بلکه اقدام به پلمپ یکی از مجموعه های اثرگذار شهر در یکی از محلات شیراز کرده است.   شیراز جنت طراز در ایامِ متعلق به حضرت شاهچراغ، امام هشتم و خواهر گرامی شان (سلام الله علیها) سوت و کور است و شهرداری همچنان نسبت به مناسبت های مذهبی بی توجه و بی تفاوت است...   چند کلامی خطاب به شهردار شیراز؛ علیرغم تمامی نقدهایی که به شهرداری سابق درخصوص عمران و پل محور بودن داشته اید، دوره فعالیتی شما برخلاف شعارهایتان می گذرد و خبری از سبک زندگی اسلامی در کلانشهر شیراز که سومین شهر مذهبی کشورمان است نیست و خواسته یا ناخواسته راه گذشتگاه را پیش گرفته اید.   بگذریم از اینکه عمران همچنان بالاترین بودجه و فرهنگ کمترین بودجه را دارد، اگر برنامه و ایده و یا دغدغه ای برای ایام مهم در شیراز ندارید لااقل مانع فعالیت های مثبتی که منجربه پاکسازی محیط زیستِ بخشی از مردم است نشوید و بگذارید مردم و افراد خودجوش جامه عمل به تن شعار انسان محوری و فرهنگ مداری شما بپوشانند.   آقای شهردار؛ چو وا نمی کنی گره ای خود گره مباش...   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۰۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،پیمان باباخانی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از اوایل دی‌ماه سال گذشته تاکنون ارائه خدمات خطوط شبانه از پایانه نمازی با ۴ خط به نواحی مختلف شهر در حال انجام است.
وی بیان کرد: در صورت استقبال شهروندان و بررسی نیاز ظرفیت فعلی افزایش می‌یابد.

دیگر خبرها

  • توسعه فعالیت‌‌های فرهنگی حوزه عفاف و حجاب در مرکزی
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • ‌مهم‌ترین ‌در تحقق شعارهای سال، توجه به حمایت از تولید ملی است
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • اجرای مانور‌های نمایشی شهر فرهنگی ویژه معماری
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد/ پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران زمین
  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز