Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از اسکای نیوز عربی، «سفیان القضاة» سخنگوی رسمی وزارت خارجه اردن با تأکید بر اهمیت حفظ امنیت و ثبات در سودان و پاسخگوئی به نیازهای مردم این کشور، از حمایت همه جانبه امان از خارطوم و تلاش برای عبور از چالش‌های پیش رو برای ساخت آینده‌ای امن و دموکراتیک مورد نظر مردم سودان خبر داد.

قضاة تأکید کرد که اردن از گزینه‌ها و خواسته‌های تمام مردم سودان در هر طیفی برای براقراری ثبات و امنیت و رفاه حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«محمد الحسن ولد البات» فرستاده ویژه اتحادیه آفریقا در سودان از توافق شورای نظامی و نیروهای آزادی و تغییر برای تقسیم قدرت پس از دو روز مذاکره خبر داد.

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سودان توافق اردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۰۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام ظهر روز پنجشنبه در آیین استقبال از شهید تازه تفحص شده «محمدشفیع فیضی‌زاده» در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که شهدا موجب برکت هر جامعه‌ای هستند، گفت: عزت، افتخار، سربلندی و امنیت این کشور مرهون جانفشانی شهداست.

ساتاندار ایلام، آرمان و اهداف شهدا را اعتلای قرآن، دین اسلام و اعتلای نظام اسلامی و توجه به اصول دینی ذکر کرد و گفت: همه ما وظیفه داریم پاسدار شهدا باشیم که جان خود را برای اعتلای نظام اسلامی و پاسداری از خاک این کشور فدا کردند.

بهرام‌نیا بیان داشت: شهدا بر گردن ما حق دارند و باید با خدمت به مردم و اعتلای نظام و انقلاب بتوانیم گامی در راستای اهداف والای آن‌ها برداریم.

استاندار ایلام با اشاره به استقبال باشکوه مردم از این شهید بزرگوار، گفت: مردم و مسئولان استان از این شهید استقبال باشکوهی داشتند. به خانواده این شهید و مردم استان تسلیت عرض می‌کنم.

کد خبر 6095244

دیگر خبرها

  • خود را به رویکرد امنا برای تغییر مدیریت مجلس آینده پایبند می‌دانم
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • استقبال از تنیسور ملی پوش طلایی در سمنان
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • شکست ائتلاف غربی در تغییر معادلات با انصارالله
  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران
  • نسبت به تنش‌زایی آمریکا علیه امنیت و ثبات یمن هشدار می‌دهیم
  • کاخ سفید: از تلاش چین برای برقراری امنیت در منطقه استقبال می‌کنیم
  • تشدید اختلاف میان انگلیس و امارات بر سر سودان
  • تحولات اوکراین| زلنسکی ناتو را به بدقولی متهم کرد