Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان زابل با توجه به آمار بالای تصادفات در خیابان منتهی به بیمارستان امیرالمومنین (ع) زابل گفت: با پیگیری‎های دادستانی جلساتی با اداره راه و شهرسازی، شهرداری، فرمانداری و استانداری برگزار شد که در این رابطه نیازمند تامین اعتبار هستیم. تاریخ انتشار: 15:51 - 15 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۱۰۱۲

جهان تیغ دادستان زابل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، با توجه به آمار بالای تصادفات در خیابان منتهی به بیمارستان امیرالمومنین (ع) زابل بر ضروت انجام اقدامات لازم در جهت ایمنی این مسیر تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای ساخت پل زیر گذر در خیابان بیمارستان نیازمند تامین اعتبار هستیم که در این رابطه مجموعه دادستانی جلساتی با اداره راه و شهرسازی، شهرداری، فرمانداری و استانداری برگزار کرده است.

دادستان زابل اظهار کرد: با پیگیری‌های دو ماهه اخیر مجموعه دادستانی در جهت صیانت از حقوق عامه و جلوگیری از آمار بالای تصادفات در خیابان بیمارستان؛ اقدامات اجرایی برای ایجاد لاین کندرو در حال انجام است.

گفتنی است: چندی پیش دادستانی زابل بر ایمن سازی جاده‌ها تاکید کرده و گفته بود: جاده بیمارستان امیرالمومنین (ع) زابل فاقد ایمنی و علائم جاده‌ای است که در این رابطه تذکرات لازم در جهت رفع نواقص داده شده است.

ساماندهی پل زیرگذر و روگذر محمدآباد و داودآباد قرچک با ورود مدعی العموم

ورود مدعی العموم به مشکلات فاز اول پل گاومیشان در دره شهرایلام

تکمیل پروژه پل ورودی شهرستان با ورود مدعی العموم پس از گذشت بیش از ۳ سال
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان زابل حقوق عامه بیمارستان امیرالمومنین زابل مدعی العموم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۰۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کاردار ایران در لندن به اظهارات وزیر دفاع انگلیس

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ سید مهدی حسینی متین در پیامی در شبکه مجازی ایکس نوشت که بریتانیا با آغاز حملات هوایی غیرقانونی به خاک یمن از ژانویه گذشته، خود را به هدف قانونی برای اقدامات دفاعی یمنی‌ها تبدیل کرده است. اگر انگلیس و آمریکا فکر می‌کنند که تجاوزشان امنیت را برای آنها و متحدان (رژیم اسرائیل) به ارمغان می‌آورد، کاملاً نادان هستند.

بیشتر بخوانید؛ شکست حزب حاکم محافظه‌کار انگلیس در انتخابات محلی

وزیر دفاع انگلیس اخیرا در اظهاراتی ضد ایرانی مدعی شده بود که «ایران مسؤول بسیاری از بی‌ثباتی‌های منطقه‌ای از طریق شبکه غیرقانونی نیابتی از جمله حماس، حزب‌الله و انصارالله، گروه‌های مقاومت مرتبط با ایران و حملات مستقیم آنها است».

همچنین وزارت امور خارجه ایران روز پنجشنبه اعلام کرد در اقدامی متقابل هشت فرد و پنج نهاد انگلیسی را به دلیل اقدامات عامدانه در حمایت و تسهیل اقدامات رژیم صهیونیستی از جمله در ارتکاب اعمال تروریستی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی تحت تحریم قرار می‌دهد.

نام گرنت شاپس، وزیر دفاع انگلیس نیز در این لیست به چشم می‌خورد.

شاپس در واکنش به این تحریم، ایران و نیروهای مقاومت منطقه را به بی‌ثبات‌کردن منطقه متهم کرد و مدعی شد: «اگر ایران فکر می‌کند این تحریم‌ها کسی را می‌ترساند، کاملا در اشتباه است».

انتهای پیام/

کد خبر: 1229386 برچسب‌ها کشور انگلیس

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به تهران حتی یک‌روز پس از تعطیلات
  • انتقاد رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر از کور شدن نمای بوستان‌های تهران
  • واکنش کاردار ایران به سخنان وزیر دفاع انگلیس
  • پاسکاری ساخت سیل بند منجر به ورود سیلاب به داخل شهر سبزوار شد
  • واکنش کاردار ایران در لندن به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • فیلم/ سیلاب در خیابان‌های زابل
  • ضرورت ایجاد ایستگاه آتش نشانی برای امامزاده ابراهیم(ع) شفت
  • درخواست دادگاه لاهه برای پایان تهدید و ارعاب در خصوص جنگ غزه
  • قطعی برق در برخی مناطق شهرکرد