Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:57:07 GMT

وزارت خارجه عراق: فلسطین جایگاه مهمی نزد بغداد دارد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۰۰۸۴۴

وزارت خارجه عراق: فلسطین جایگاه مهمی نزد بغداد دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النهرین، احمد الصحاف سخنگوی وزارت خارجه عراق درباره برداشت ناروا از حرفهای سفیر عراق در واشنگتن درباره فلسطین توضیح داد.

وی اعلام کرد که آنچه برخی رسانه ها از زبان سفیر عراق در واشنگتن بیان کرده اند، نادرست است.

الصحاف تاکید کرد: فلسطین نزد عراق جایگاه ویژه ای دارد و موضع عراق در این زمینه مخالفت با اشغالگری اسرائیل و غصب سرزمین عربی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما رابطه ای با اشغالگران برقرار نمی کنیم. بغداد در همه محافل بین المللی و منطقه ای در طول تاریخ حامی آرمان فلسطین و ملت فلسطین بوده و هست و از حقوق فلسطینی ها دفاع می کند و هیچگاه از موضع خود در مخالفت با عادی سازی روابط با این رژیم غاصب که می کُشد و آواره می کند و ظالمانه زندگی انسانها را نابود می کند، دست برنداشته است.

کد خبر 4659301

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق بغداد فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۰۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماماها سفیر جوانی جمعیت هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی، در پیام خود عنوان کرد: روز جهانی ماما، فرصت مناسبی برای یادآوری اهمیت جایگاه مامایی در نظام سلامت و پاسداشت حرفه‌ای مقدس و مؤثر در تحقق اهداف و برنامه‌های نظام بهداشتی و درمانی کشور است.

قشری سختکوش و صبور که خدمات آنان، ایران اسلامی را به پرچمدار ترویج فرهنگ خانواده محور در دنیا تبدیل کرده است.

اینجانب با تبریک این روز ارزشمند و با شعار "هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت"؛ ضمن اهتمام مجدانه در راستای ارتقا کرامت این عزیزان، جایگاه والای جامعه‌ی پرتلاش مامایی در اجرای موفق برنامه جوانی جمعیت به عنوان یکی از سیاست‌های کلان حکمرانی سلامت، که ضامن حیات و توسعه نهاد اصیل خانواده بوده است، را ارج می نهم.

کد خبر 6096897 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند
  • واکنش طالبان به تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • ماماها سفیر جوانی جمعیت هستند
  • رایزنی طالبان با ترکیه در کابل
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان: دو طرف در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند
  • امیرعبداللهیان: با اتخاذ موضع هماهنگ کشورهای اسلامی، حقوق ملت فلسطین محقق می‌شود
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای مصری | تشکر ایران از موضع مصر در محکومیت جنایات اسرائیل
  • اتهام‌زنی آمریکا به ما درباره حمله سایبری به اروپا دروغ است