Web Analytics Made Easy - Statcounter

در یونیورسیاد جهانی ایتالیا و والیبال ایران برابر فرانسه با یک نتیجه نزدیک شکست خورد.به گزارش بلاغ،به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، تیم والیبال دانشجویان ایران در نخستین دیدار خود در سی امین دوره یونیورسیاد برابر فرانسه با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.

در ست‌های اول و دوم، فرانسه با نتیجه 25 بر 12 و 25 بر 19 به برتری رسید، ولی تیم ایران موفق شد در ست‌های سوم و چهارم  با نتیجه 25 بر 19 و 27 بر 25 به پیروزی برسد تا کار به ست پنجم بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ست پایانی تیم ایران با نتیجه 15 بر 8 شکست خورد تا در نهایت در دیداری نفس گیر و جذاب با نتیجه 3 بر 2 مقابل فرانسه مغلوب شود.

علی رمضانی، حمید حمودی، امیر حسن فرهادی، قاسم کارخانه، شایان شاهسون، میر بابک موسوی، رحمان تقی زاده، سهند اله وردیان، طیب عینی، کیاوش حیدری، سعید رنجبر و محمد دلیری ترکیب تیم ایران در این مسابقات را تشکیل می‌دهند. علی پور عروجی و مهدی مقدم منش کادر فنی ایران را تشکیل می‌دهند.

تیم والیبال ایران در گروه سوم با تیم‌های فرانسه، لهستان، برزیل و کانادا همگروه است. در دیگر دیدار این گروه لهستان 3 بر صفر برزیل را شکست داد.

شاگردان پورعروجی در دومین دیدار خود از ساعت ۱۲ روز یکشنبه برابر لهستان به میدان خواهند رفت.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۰۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با چهار پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک و هلند به مرحله یک چهارم نهایی رسیده بودند، ظهر امروز در ادامه بازی‌های درخشان خود و در حضور سفیر ایران در بلگراد، پیروزی مقتدرانه دیگری را در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ مقابل تیم قدرتمند ایتالیا کسب کرده و توانست راهی جمع چهار تیم برتر جهان شود.

در دیدارهای دانش‌آموزی که در سه دست برگزار می‌شود، شیربچه‌های تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در رقابتی جذاب مقابل ایتالیای نامدار و دارنده سه عنوان قهرمانی دانش‌آموزان اروپا باز هم موفق ظاهر شد. دانش‌آموزان ایرانی در این بازی در دست اول با حساب ۲۵ بر ۱۹ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پیروز شده و با پیروزی دو بر صفر به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کردند.

در پایان این دیدار دکتر حسن‌پور سفیر ایران در صربستان و دیگر اعضاء سفارت کشورمان که برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن ویزورا آمده بودند، در حلقه شادی دانش‌آموزان نابغه ایرانی حضور یافته و در کنار آنان جشن صعود به جمع چهار تیم برتر جهان را برگزار کردند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ماه راس ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف چین تایپه خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • برتری قاطع برابر قرقیزستان/ فوتسال ایران مسافر جام جهانی شد