Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-08@03:49:02 GMT

هاوال ۹ h خودروی آفرودی

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۰۱۰۴۶

هاوال ۹ h خودروی آفرودی

شرکت گریت وال در سال ۲۰۰۷ در لیست ۱۰ خودروساز برتر چین قرار گرفت و در سال ۲۰۱۳ به عنوان یکی از سه شرکت برتر تکنولوژی انتخاب شد؛ در همین سال برند هاوال به عنوان زیرمجموعه این شرکت معرفی شد.

 به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، شرکت گریت وال در سال ۲۰۰۷ در لیست ۱۰ خودروساز برتر چین قرار گرفت و در سال ۲۰۱۳ به عنوان یکی از سه شرکت برتر تکنولوژی انتخاب شد؛ در همین سال برند هاوال به عنوان زیرمجموعه این شرکت معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال ۲۰۱۶ این شرکت با فروش نزدیک به یک میلیون دستگاه خودرو هاوال ۶ hرتبه چهارم پرفروش‌ترین suvهای دنیا را از آن خود نمود و در بازار خودروی ۴۰ کشور جهان حضور فعال دارد. در ایران شرکت خودروسازی بهمن مونتاژ خودرو هاوال  h9را بر عهده دارد.

 موتور خودرو

 موتور خودرو هاوال ۹h ۲ لیتری توربو شارژ با ۲۴۰ اسب بخار قدرت در ۵۵۰۰ دور بر دقیقه و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور در ۱۸۰۰ تا ۴۵۰۰ دور بر دقیقه است. سیستم سوخت رسانی موتور، انژکتوری پاشش مستقیم می‎باشد. سیستم انتقال قدرت دو دیفرانسیل با شاسی مستقل بوده که سیستم تعلیق جلو از نوع جناغی دوبل و سیستم تعلیق عقب مولتی لینک است. با استفاده از موتور قدرتمند جلو چهار چرخ محرک و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک zf آلمانی، شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر این خودرو در ۱۰.۸ ثانیه به دست می‌آید و حداکثر سرعت آن ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. حجم باک خودرو ۸۰ لیتر و مصرف سوخت ترکیبی آن ۱۱ لیتر می‎باشد. این خودرو ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ بوده که آرایش قرار گیری سیلندرها خطی مستقیم هستند.

 امکانات رفاهی

 آپشن های استاندارد خودرو هاوال  h9 در نمای ظاهری شامل: سانروف، شیشه‌های دودی، باربند، رکاب فلزی روی درها، چراغ‌های روشنایی در روز LED، مه شکن‌های جلو و عقب و لاستیک زاپاس است و در تیپ‌های بالاتر آپشن‌های بیشتری که می‌توان آن‌ها را سفارش هم داد شامل: سقف شیشه‌ای پانارومیک، آینه‌های برقی جمع شونده و دارای حافظه، سیستم چرخش چراغ‌ها با گردش فرمان(AFS) ، چراغ‌های جلو به همراه تنظیم اتوماتیک ارتفاع، شیشه عقب دارای گرمکن و شیشه‌ها دارای سیستم پاور ویندوز هستند.

 آپشن‌های استاندارد موجود در فضای داخلی شامل: سیستم تهویه سه‌گانه مستقل (راننده، سرنشین جلو و ردیف عقب)، پروژه کانال تهویه برای ردیف عقب، سیستم صوتی و تصویری (شامل: ۴ عدد توییتر، ۴ عدد ووفر، یک عدد بلندگوی میانی، یک عدد ساب ووفر و تقویت کننده (آمپلی فایر))، صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی که از درگاه‎های: usb، sd card، aux و cd پشتیبانی می‎کند، نمایشگر کامپیوتر سفری در میان صفحه کیلومتر ۷ اینچی، قابلیت پخش موزیک با بلوتوث، قابلیت برقراری تماس تلفنی با بلوتوث، غربیلک فرمان چهار شاخه با قابلیت تنظیم در ۴ جهت و روکش چرمی صندلی‎ها می‎شود.

 از آپشن‌های موجود در مدل‎های بالاتر می‎توان به: تنظیم برقی ۸ جهته صندلی راننده به همراه تنظیم برقی گودی کمر، تنظیم برقی ۶ جهته صندلی سرنشین جلو، سیستم‌های گرمکن، سردکن و ماساژور برای صندلی‌های جلو و عقب، حافظه صندلی‌های ردیف جلو، پشت سری فعال هنگام تصادف برای صندلی‌های جلو، تا شدن کامل ردیف سوم و باز و بسته شدن آن‌ها به صورت برقی، شیشه عقب دارای گرمکن، سیستم ضد رطوبت اتوماتیک، سیستم مستقل تهویه هوای داخل اتاق و طرح چوب فضای داخلی اشاره کرد.

هاوال ۹ hبزرگ‌ترین و گران‌ترین شاسی بلند ۷ نفره این برند بوده و رقبایی همچون هایلندر، تویوتا پرادو و میتسوبیشی دارد که بزرگ‎تر بودن و ابعاد بدنه آن در مقایسه با رقبایش باعث جذابیت این خودرو شده است.

با توجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگ‎ترین بستر درج آگهی رایگان خودرو به شمار می‎رود برای خرید و فروش خودرو هاوال  h9 به آگهی‎های بخش خرید خودرو مراجعه کنید.

 

منبع : ویرلن

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خودرو هاوال خودروهای خارجی هایلندر تویوتا موتور خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۱۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروها گفت: اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی از عصر امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: ۴ محصول ایران خودرو گران شد

وی تاکید کرد: این چهار خودروی وارد شده شامل دو خودروی برقی، یک هیبریدی و یک بنزینی صرفاً برای متقاضیان دور اول ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١ عرضه خواهد شد.

کد خبر: 1229549 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • مراقب باشید! همه خودروها در تابستان سرطان‌زا می‌شوند
  • عاقبت تصادف وحشتناک خودروی ایرانی با تیگو ۷؛ این چه وضعشه؟! | فیلم
  • خودروی مرسدس بنز کلاس E چه مشخصاتی دارد؟
  • رانندگی با مرسدس میباخ S680 دوازده سیلندر، تجمل با چاشنی پویایی (+عکس)
  • مشخصات یک خودروی جدید ایرانی منتشر شد
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • درباره خودرو اکستریم VX
  • چری در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ با رویکرد «اکوسیستم متنوع»
  • اهمیت بستن کمربند ایمنی در خودرو مخصوصا صندلی عقب (فیلم)
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H۶