Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند گفت: اولین اردوی جهادی خارج از استان دانشجویان خراسان جنوبی در روستای رکن کلای قائمشهر، از امروز آغاز شد.

 

سیدمحمدرضا محمودی زاده، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: اولین اردوی جهادی خارج از استان دانشجویان خراسان جنوبی از امروز آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بیان اینکه این اردو در روستای رکن کلای قائم شهر برگزار می‌شود، گفت: ما صبح امروز به این روستا رسیدیم و پس از اسکان، اعضای گروه در محل‌های موردنظر برای انجام کار مستقر شدند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند بیان کرد: بنا داشتیم چند گروه به این اردو اعزام کنیم، اما با توجه به شرایطی که در استان مازندران وجود دارد، فقط یک گروه جهادی عمرانی متشکل از ۱۲ نفر از دانشجویان خراسان جنوبی را اعزام کردیم.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه پروژه‌ها در این منطقه نیمه کاره هستند و در هر کدام تعدادی نیرو نیاز دارند، جهادگران در گروه‌های سه یا چهار نفره در پروژه‌های مختلف حضور می‌یابند.

محمودی زاده گفت: حضور ما در روستای رکن کلا هشت روزه است و در این مدت در فعالیت‌های عمرانی شرکت خواهیم کرد.

وی از برگزاری اردو‌های جهادی در خراسان جنوبی نیز خبر داد و گفت: این اردو‌ها در قالب گروه‌های اجتماعی، فرهنگی و عمرانی در شهریور برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی ادامه داد: به دلیل اینکه در مازندان صرفا گروه عمرانی نیاز بود، این اردو با حضور آقایان برگزار شد، اما در اردوی شهریور که در مناطق سیل زده خراسان جنوبی برگزار می‌شود، گروه‌های خواهران و برادران اعزام خواهند شد.              

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اردوی جهادی تابستان 98 بسیج دانشجویی خراسان جنوبی اردوی جهادی مازندران بازسازی مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۱۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان ضمن قدردانی از زحمات این گروه جهادی مسوولیت پذیری دانشجویان، غنی سازی اوقات فراغت آنان، محرومیت زدایی از مناطق محروم و کمک به سازندگی و عمران کشور را از جمله اهداف این اردو برشمرد.
در ادامه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و همچنین غرس هزار نهال از دیگر برنامه‌های معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان در سفر به شهرستان سروآباد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد