Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ دوم سید ضیاءالدین حزنی  دبیر  قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در آیین افتتاح ۲۵۰ پروژه عمرانی، اشتغال‌زایی، محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی مناطق سیل‌زده و اهدای ۵۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کم‌بضاعت و بی‌بضاعت استان سمنان با بیان اینکه بیش از  ۷۵ درصد طرح‌های عمرانی محرومیت‌زدایی سپاه کوچک و زودبازده هستند، ابراز داشت: مهم‌ترین ویژگی این طرح‌ها این‌که این طرح‌ها به‌راحتی قابل انجام توسط خود مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عام‌المنفعه و بدون پیچیدگی فنی بودن را از ویژگی دیگر طرح‌های محرومیت‌زدایی برشمرد و افزود: این قبیل اقدامات علاوه بر پویایی مناطق کمتر توسعه‌یافته کشور، به تقویت کارآمدی نظام نیز منتهی شود .

دبیر  رارگاه محرومیت‌زدایی سپاه بابیان اینکه طرح‌های محرومیت‌زدایی امنیت مناطق محروم را نیز به دنبال دارد، ابراز داشت: انجام ۶۹۶ پروژه عمرانی و یک هزار و ۶۱۹ طرح غیر عمرانی در استان سمنان تاکنون نشان از پویایی قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی است که تلاش برای افزایش این آمار در دستور کار است.

سردارحزنی بابیان اینکه مسئولیت‌پذیری و انجام به‌موقع این طرح‌ها باعث افزایش رضایت‌مندی مردم می‌شود، تصریح کرد: کمبود مسجد در استان سمنان یکی از مشکلات موجود است زیرا این مساجد به‌عنوان پایگاه‌های مقاومت شناخته‌شده و می‌توانند به‌عنوان مقری برای حل مشکلات محله‌ای باشد.

وی با بیان اینکه مسئولیت امروز مبارزه با جنگ نرم و زدودن تردید از دل مردم است، افزود: سپاه نه‌تنها در اقدامات عمرانی بلکه در تأمین جهیزیه برای نوعروسان بی‌بضاعت و حل آسیب‌های اجتماعی به‌صورت محله محور مشارکت دارد و می‌کوشد تا از این طریق بخشی از مشکلات مردم را حل کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۱۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات فرهنگی و عمرانی خارگ افزایش یافت

محمدرضا دشتی زاده در تجلیل از شهردار سابق خارگ اظهار داشت: شهرداری جزیره راهبردی خارگ از بدو تأسیس تاکنون در مسیر خدمت به شهروندان، مسیر‌های فراز و نشیب زیادی را پشت سر گذاشته است.

وی افزود: در چند سال اخیر و با حضور شعیب بحرینی نسبت به گذشته خدمات حوزه فرهنگی و عمرانی، شهرداری شتاب بیشتری به خود گرفت به طوری که میزان رضایت مندی مردم از شهرداری افزایش یافت که نشان از خدمات ارزشمند این حوزه برای توسعه هرچه سریع‌تر سیمای شهری خارگ است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: با همدلی، همراهی و تعامل و همکاری ادارات و همراهی مردم، مشکلات جزیره خارگ رفع خواهد شد.

بر اساس این گزارش، از سوی محمدرضا دشتی زاده بخشدار ویژه خارگ از شعیب بحرینی شهردار اسبق خارگ به مناسبت بازنشستگی و پایان خدمت وی در این شهرداری تقدیر به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • خدمات فرهنگی و عمرانی خارگ افزایش یافت
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • اجرای طرح‌های عمرانی بیمارستان شهید گنجی برازجان
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • شناسایی ۵۰۰ کارگاه‌‌ کوچک فاقد بیمه کارگران در مرکزی