Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نقی مسکینی روز شنبه در بازدید از طرح‌های عمرانی خداجو افزود: با توجه به وجود برخی مشکلات در این شهر، مطالبات مردم این منطقه با همراهی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان مرتفع خواهد شد.
وی ادامه داد: توسعه شبکه فاضلاب شهری و تکمیل زیرگذر ورودی این شهر از طرح‌های در دست اجرا برای خدمات رسانی مناسب برای مردم منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در این راستا، طرح احداث مخزن آب شرب شهری و تصفیه خانه فاضلاب توسط شرکت آب و فاضلاب مراغه در حال مطالعه و طراحی است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مراغه نیز گفت: هم اکنون تمامی شبکه آب شرب شهر خداجو نوسازی شده و برای توسعه خدمات رسانی، نیاز به احداث مخزن یک هزار متر مکعبی آب است.
سلیمانی افزود: همچنین برای توسعه شبکه فاضلاب این شهر مکان یابی برای احداث تصفیه خانه و نیز احداث مخزن ذخیره ساز آب شرب شهری در حال مطالعه است.
وی اضافه کرد: با اجرا و بهره برداری از این طرح‌ها، نیاز مردم این شهر برای ۲۰ سال آینده مرتفع خواهد شد.
رئیس اداره مسکن و شهرسازی مراغه نیز با اشاره به از سرگیری طرح احداث زیرگذر ورودی خداجو گفت: با بهره گیری از ماشین آلات سنگین، عملیات اجرایی آن تسریع می‌شود.
محرم پور افزود: هم اکنون این طرح از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار از سوی مسکن و شهرسازی هزینه شده است.
شهر خداجو مرکز بخش سراجو با حدود ۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان مراغه است.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
۳۰۷۷/‌۷۴۸۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عمرانی جامعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۱۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۴ نفر بر اثر انفجار گاز شهری در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی؛ مرکز فوریت‌های پزشکی مراغه اعلام کرد:براثر انفجار گاز در یک مجتمع مسکونی در مراغه چهار نفر دچار سوختگی شدند که یک نفر به‌خاطر سوختگی بالای ۵۰ درصد به تبریز اعزام شد.

۳ نفر از مصدومان حادثه نیز به خاطر سوختگی سطحی به بیمارستان‌های سینا و شهید بهشتی مراغه منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • توسعه زیرساخت‎‌های شهری و توانمندی‌سازی شهروندان راهکار رویایی با بحران‌ها است
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • مصدومیت ۴ نفر بر اثر انفجار گاز شهری در مراغه
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد
  • ضعف شدید پیشاهنگی کرج در زیرساخت‌های شهری
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد