Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری ۹ نفر از عاملان درگیری با تکنسین اورژانس و ماموران انتظامی خبر داد.

به گزارش ایلنا:سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد گفت: ۹ نفر از عاملان درگیری با تکنسین اورژانس و ماموران انتظامی شهرستان سیرک دستگیر شدند.
 
سرهنگ بهدانی فرد افزود: این افراد ۲ روز پیش ۲ تکنسین فوریت‌های پزشکی شهرستان سیریک را هنگام انتقال بیمار مورد ضرب و شتم قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی گفت: ۴ نفر از عاملان درگیری دارای سوابق کیفری مانند حمل مشروبات الکلی، آدم ربایی و قاچاق کالا دارند و در بازجویی به جرم خود اقرار کردند.
 
سرهنگ بهدانی فرد با بیان اینکه ۵ دستگاه خودرو از متهمان توقیف شد، افزود: تلاش برای دستگیری دیگر متهمان متواری ادامه دارد.
 
سرهنگ بهدانی فرد افزود: تکنسین‌های اورژانس در حال انتقال مصدومان حادثه واژگونی خودروی پژو به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب بودند، خودروی واژگون شده حامل مشروبات الکلی بود.
 
وی گفت: افراد ناشناس با سد کردن مسیر آمبولانس در روستای زهوکی میناب با ضرب و شتم نیرو‌های اورژانس و انتظامی ۲ مصدوم را فراری دادند و به آمبولانس خسارت وارد کردند.
 
سرهنگ بهدانی فرد افزود: از قاچاق چیان هزار و ۱۵۲ قوطی مشروبات الکلی خارجی کشف شد.
 
فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان هم گفت: این دو تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی سیریک از ناحیه سر و چشم آسیب دیدند و در حال مداوا هستند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال پژو خودرو دانشگاه علوم پزشکی ضرب و شتم مدیر روابط عمومی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۱۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان

سرهنگ جواد مراونه گفت: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت جمع آوری قلیان و برخورد با صنوف متخلف در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران کلانتری ۱۴ کوت درراستای اجرای این طرح پس ازهماهنگی بامرجع قضائی ۴ واحدقهوه خانه متخلف را پلمپ و تعداد ۸۷ جام قلیان جمع‌آوری کردند.

سرهنگ مراونه ادامه داد: متصدیان این واحد‌های صنفی متخلف پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان در پایان با تأکید بر استمرار اینگونه طرح‌ها در شهرستان به خانواده‌ها توصیه می‌کند: بیشتر از همیشه مراقب فرزندانشان باشند تا در این روزه‌ها که مدارس و مراکز آموزشی تعطیل هستند قهوه خانه‌ها و قلیان سرا‌ها به پاتوق آنها تبدیل نشود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • دستگیری ۴ اراذل اوباش سابقه دار در جویبار
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در روانسر
  • پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل