Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدادادی، توانمندسازی اقشار آسیب پذیر را یکی از اولویت های اصلی هلال احمر استان دانست و گفت: انسجام و وحدت ملی و خنثی سازی توطئه های دشمنان به عنوان دستاوردهای مهم سیل در استان محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی خدادادی»، امروز (شنبه 15 تیر) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان، اظهار کرد: اجرای طرح فطرانه و ارائه خدمات روانشناختی در مناطق سیل زده استان از برنامه های پساسیل هلال احمر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان، توانمندسازی اقشار آسیب پذیر را یکی از اولویت های اصلی هلال احمر استان دانست و افزود: پس از اجرای موفق طرح فطرانه و ارائه خدمات روانشناختی در مناطق سیل زده، پیگیر تحقق تعهدات مجموعه های داخلی و خارجی در استان هستیم.

 

وی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر علاوه بر فعالیت های ذاتی خود در استان، برنامه های دیگری از قبیل محرومیت زدایی را با توجه به محرومیت مفرط و با ایجاد مرکز مدیریت حرکت های جهادی و بشردوستانه دنبال کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از کارهای مهم ما، حساس سازی مرکز در خصوص محرومیت های موجود در استان خوزستان بوده است، تصریح کرد: خوشبختانه هم در ارائه خدمات و هم در رفع محرومیت با تعاملی که با مجموعه های مختلف از جمله سپاه داشته ایم، توانسته ایم با هدایت تیم های جهادی، اثربخشی این برنامه ها را افزایش دهیم.

 

خدادادی، عنوان کرد: با پتانسیلی که در این مجموعه وجود دارد، با وجود امدادگران ایثارگر، خیرین، داوطلبان و جوانانی که بدون هیچ چشمداشتی فعالیت می کنند، با تعاملی سازنده با دستگاه های مختلف از جمله آموزش و پرورش، سپاه و ورزش و جوانان توانستیم در سیل اخیر بخشی از مشکلاتی را که مردم با آنها مواجه بودند، مرتفع کنیم.

 

وی با بیان اینکه انسجام و وحدت ملی و خنثی سازی توطئه های دشمنان به عنوان دستاوردهای مهم سیل در استان محسوب می شود، اذعان داشت: این مردم سراسر کشور بودند که در کنار ما با حمایت های بی شائبه توانستند مرهمی را بر زخم‌های آسیب دیدگان از سیل گذاشته و از آلام آنها بکاهند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان، ادامه داد: توزیع سبدهای یک ماهه در ابتدای ماه مبارک رمضان و اجرای طرح فطرانه در انتهای این ماه با توجه به شرایط فرهنگی مردم خوزستان از جمله برنامه های این جمعیت پس از سیل بوده است.

 

وی یاد آور شد: اجرای برنامه های مشاوره و حمایت های روانی و اجتماعی، پیگیری اجرای کمک ها و حمایت های خارجی و اختصاص سبدهای کالای خانگی از سوی مرکز نیز در حال اجرا در مناطق آسیب دیده نیز از برنامه های دیگر این جمعیت محسوب می شود.

 

خدادادی، خاطر نشان کرد: طرح های دانش آموز آماده در روزهای سخت (دادرس) و خانواده آماده در مخاطرات (خادم) از جمله برنامه های این جمعیت در حوزه پیشگیری و آمادگی به شمار می روند که در حال اجرا در جامعه هستند.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت خبرگزاری شبستان نماز جمعه حج خطبه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه مراسم اختتامیه شهرستان طبس سیل خوزستان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۱۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: حادثه برخورد خودروی سواری ال ۹۰ با گاردریل به پایگاه جمعیت هلال احمر شهید کریمیان طاهری کاشان اعلام شد.

محمدنوید متقی با اشاره به اعزام یک تیم عملیاتی به محل حادثه افزود: این حادثه کیلومتر ۳۰ آزادراه کاشان-قم رخ داده بود.

او گفت: سه مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی مربوطه منتقل شدند و یک نفر نیز بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • معلمان اُسوه فداکاری در جبهه علم هستند
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم