Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@22:14:52 GMT

آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در لشکر آبادِ اهواز

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۰۱۴۱۳

آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در لشکر آبادِ اهواز

رئیس سازمان آتش‌نشانی اهواز گفت: بامداد امروز یک واحد منزل مسکونی در منطقه لشکر آباد اهواز طعمه حریق شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، آتشپاد علی تراب پور اظهار داشت: بامداد امروز شنبه ۱۵ تیرماه ساعت ۴:۳۱ دقیقه بامداد، طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان، رخداد آتش سوزی منزل مسکونی واقع در منطقه لشکر آباد اطلاع رسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آتش نشانان در غالب اکیپ های امداد و نجات و اطفاء حریق به سرعت به محل حادثه شتافته و پس از ایمن سازی منزل و قطع جریان برق و گاز، اقدام به نجات ساکنین منزل و مهار آتش سوزی و جلوگیری از پیشرفت آن  کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی اهواز در پایان اعلام کرد: به لطف خدا این حادثه صدمات جانی در بر نداشت.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آتش سوزی امداد و نجات برق سازمان آتش نشانی گاز قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۱۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، نوید خاصه‌باف، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در خصوص ساخت پروژه‌های مسکونی توسط شهرداری تهران اظهار کرد: پروژه های مسکونی در مناطق ۱۸ «پروژه الغدیر» و ۱۹ و همچنین پروژه «مریم» در منطقه ۲۲ در قالب شهرک‌های الگو (مجموعاً ۹۵۰۰و احد) است که قرارداد آنها منعقد خواهد شد.

وی افزود: زمان تحویل پروژه‌ها حداقل سه ساله خواهد بود. البته این موارد از پروژه های احداث محلات الگو که در دستور کار سازمان نوسازی شهر تهران قرار دارد، مجزاست.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در ادامه با اشاره به اینکه سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در موضوع فروش واحدها دخالتی ندارد، ادامه داد: تا زمانی که این پروژه ها تا ۷۰ درصد پیشرفت نداشته باشد، سرمایه گذار و شهرداری تهران حق فروش نخواهند داشت.

خاصه‌باف گفت: قراردادهایی که امروز بسته می‌شود، بهره‌برداری آن برای آینده شهرداری خواهد بود. این قراردادها درواقع سرمایه گذاری و ایجاد ارزش افزوده برای آینده شهر خواهد بود.

کد خبر 6093101 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین