Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول قرارگاه محرومیت‌زدایی کشور با اشاره به اجرای طرح‌ها و پروژه‌های محرومیت‌زدایی در کشور گفت: ۷۵ درصد طرح‌های محرومیت‌زدایی کوچک و زودبازده است. ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سردار سید ضیاءالدین حزنی ظهر امروز در آئین افتتاح 250 پروژه عمرانی، اشتغال‌زایی، محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی مناطق سیل‌زده که در سپاه استان سمنان برگزار شد با اشاره به اهداف و اولویت‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: نیروهای سپاه خود را خادم مردم می‌دانند و در جهت رفع مشکلات و محرومیت‌ها در تلاش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ویژگی طرح‌های محرومیت‌زدایی سپاه اشاره کرد و ازجمله آنها را زودبازده بودن، عام‌المنفعه، قابل‌اجرا از سوی مردم بدون برخورداری از پیچیدگی‌های فنی عنوان کرد و گفت: ازآنجاکه حدود 75 درصد از این طرح‌ها کوچک هستند؛ بنابراین در کمترین زمان نیز قابل‌اجرا و بهره‌برداری هستند.

قزوین| محرومیت زدایی و توسعه روستاها مهم‌ترین هدف قرارگاه عمران و آبادانی سپاه است1371 طرح محرومیت زدایی عمرانی با حضور فرمانده سپاه در فارس افتتاح شد1360 پروژه محرومیت زدایی در استان قم به بهره برداری رسیده است

مسئول قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه کشور با بیان اینکه کیفیت ارائه خدمت به مردم همواره در خدمات سپاه بر کمیت و تعداد خدمات اولویت دارد، عملکرد سپاه استان سمنان در اقدامات مطلوب انجام‌شده در راستای محرومیت‌زدایی مثبت ارزیابی کرد.

سردار حزنی با اشاره به اینکه در تلاش برای افزایش خدمات محرومیت‌زدایی در نقاط محروم کشور در حوزه‌های مختلف محرومیت‌زدایی، اشتغال‌زایی هستیم گفت: 2315 پروژه محرومیت‌زدایی در استان سمنان اجراشده است.

وی گفت: تاکنون باهمت همه رده‌های سپاه 696 پروژه عمرانی و یک هزار و 619 پروژه غیر عمرانی به بهره‌برداری رسیده است.

مسئول قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه کشور از دیگر خدمات قرارگاه محرومیت‌زدایی کشور را تأمین برخی اقلام و کالاهای اساسی برای نوعروسان نیازمند کم‌بضاعت و بی‌بضاعت عنوان کرد.

سپاه استان سمنان آمادگی لایروبی همه قنوات را دارد

مسئول قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه کشور لایروبی قنات را یکی از اقداماتی که سپاه استان سمنان عنوان کرد و گفت: سپاه استان سمنان آمادگی لایروبی همه قنوات را دارد.

به گزارش تسنیم، در این آﺋین که با نام «همایش طلایه‌داران سازندگی» در سپاه استان سمنان برگزار شد، به‌طور هم‌زمان در سراسر استان اهدای سری 500 جهیزیه شامل 11 قلم اقلام و کالاهای اساسی زندگی شامل لباسشویی، یخچال، قابلمه، سرویس ظروف و کتری بین زوج‌های کم‌بضاعت و بی‌بضاعت انجام شد.

به‌طور رسمی از امروز عملیات اجرایی 250 پروژه عمرانی از سوی قرارگاه محرومیت‌زدائی کشور و سپاه قاﺋم آل محمد (عج) استان سمنان آغاز می‌شود.

اهدای تعدادی جهیزیه به چند زوج بی‌بضاعت استان سمنان از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

انتهای پیام/ ع

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۱۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان از افتتاح ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در روستاهای این استان به مناسبت هفته بسیج سازندگی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، مهدی کاشفی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این تعداد نیروگاه خورشیدی در هشت شهرستان استان سمنان آماده بهره‌برداری شده است.

وی با اشاره به اینکه 496 متقاضی احداث نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در روستاهای استان سمنان اعلام آمادگی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: تاکنون برای احداث نیروگاه‌های خورشیدی کوچک‌مقیاس در روستاهای استان سمنان 287 میلیارد و 550 میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان اعطا شده که این تسهیلات از سوی بانک‌های عامل سپه و ملت در استان سمنان پرداخت شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با اشاره به برنامه این سازمان برای توسعه نیروگاه‌های خورشیدی کوچک‌مقیاس در روستاهای این استان، تصریح کرد: با توجه به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم سازمان بسیج سازندگی استان سمنان در نظر دارد تا پایان امسال تعداد 350 نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس را با مشارکت مردم در سراسر این استان اجرایی کند.

کاشفی با اشاره به اعتبار پیش‌بینی‌ شده برای راه‌اندازی این تعداد نیروگاه خورشیدی در سال 1403، عنوان کرد: برای اجرای این تعداد نیروگاه خورشیدی بیش از 530 میلیارد ریال تسهیلات از محل تبصره 18 قانون بودجه امسال پیش‌بینی‌ شده است.

وی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان برای اجرای تعداد 300 نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس ویژه مددجویان این نهاد حمایتی در سال 1403 خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به ماده 16 قانون جهش تولید، آمادگی لازم برای احداث نیروگاه‌های تجدید پذیر برای صنایع پرمصرف برق توسط سازمان بسیج سازندگی استان سمنان وجود دارد.

کاشفی گفت: بر اساس ماده شانزده قانون جهش تولید صنایعی که "دیماند" (حداکثر توان مصرفی در واحد زمان) آن صنایع بیش از یک مگاوات است، می‌بایست در مدت پنج سال به میزان پنج درصد از مصرف برق خود را از طریق احداث نیروگاه‌های تجدید پذیر تأمین کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان، عنوان کرد: در سال گذشته یکی از واحدهای بزرگ تولیدی در استان سمنان با انعقاد تفاهم‌نامه با بسیج سازندگی نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس خود را احداث کرد و امسال نیز قرارداد لازم برای احداث 6 نیروگاه انشعابی با 6 واحد بزرگ صنعتی استان سمنان منعقد شده است.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • سمنان در زمره استان‌های کم تورم کشور است
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • رئیس مجلس عروج سردار سید مجید ایافت را تسلیت گفت