Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم باشگاه یوونتوس یکی از قربانیان اصلی «رویئ پینتو» هکر پرتغالی بود.

افشاگری های مالی مرتبط با رونالدو موجب شد تا وی با مقامات مالیاتی اسپانیا به مشکلات بزرگی بر بخورد.

علاوه بر این، نفوذهای غیرقانونی پینتو به اطلاعات محرمانه، اتهامات تعرض به «کاترین مایورگا» را نیز علیه رونالدو به همراه داشت که البته از سوی ستاره پرتغالی تکذیب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجارستان در ماه مارس پینتو را به پرتغال مسترد و دولت این کشور نیز بلافاصه وی را بازداشت کرد.

مقامات قضایی پرتغال پینتو را به نفوذ و دسترسی به سیستم های رایانه ای دولتی، باشگاه اسپورتینگ لیسبون و صندوق سرمایه گذاری «دیون اسپورتس» و انتشار این اطلاعات در یک تارنمای اینترنتی متهم کردند.

این هکر پرتغالی بعدها از این صندوق سرمایه گذاری درخواست حق السکوت کرده بود اما مدعی شد که این کار بخشی از تلاش های وی در جهت اثبات فریبکاری در فوتبال بوده است.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر تازه درباره پرونده باغ ازگل؛ چه افرادی احضار شدند؟

اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضاییه در رابطه با پرونده زمین‌های ازگل و کاظم صدیقی گفت: پس از اظهارات حاج آقای صدیقی در خصوص باغ ازگل پرونده قضایی تشکیل شد و افرادی احضار شدند و تحقیقات مقدماتی به عمل آمده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش تسنیم، وی افزود: استعلامات لازم از مراجع ذیربط از جمله از سازمان ثبت و شهرداری انجام شد و اظهارات سردفتری که انتقال زمین در دفتر او صورت گرفت اخذ شده و تحقیقات مقدماتی به عمل آمده ور در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی است.

دیگر خبرها

  • آشنایی هیاتی از وزارت خارجه با توانمندی صادراتی دانش بنیان‌ها
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • حمله با قمه در لندن؛ مظنون بازداشت شد
  • خبر تازه درباره پرونده باغ ازگل؛ چه افرادی احضار شدند؟
  • تجمع بانوان شاهد و ایثارگر در حمایت از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • احضار افرادی درباره پرونده باغ ازگل
  • وزش باد نسبتا شدید فردا و پس فردا در قم
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم