Web Analytics Made Easy - Statcounter

  رویداد۲۴شرح زندگی مرد ۴۲ ساله‌ای را که بدلیل سرگرم شدن در فضای مجازی به راه خلاف اخلاق کشیده شده است روایت مس شود.

مرد ۴۲ ساله گفته است:

۲۴ ساله بودم که به همراه خانواده ام به یکی از شهر‌های بندری جنوب کشور سفر کردیم. آن روز بساط ناهار و کباب ماهی را کنار ساحل پهن کرده بودیم و از زیبایی‌های طبیعت لذت می‌بردیم که ناگهان فریاد‌های یک خانواده توجهم را جلب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وقتی به نگاهشان چشم دوختم نوجوانی را دیدم که در آستانه غرق شدن بود. او داخل آب دریا دست و پا می‌زد و خانواده اش فقط جیغ می‌کشیدند.

من که دوره تخصصی نجات غریق را دیده بودم بی محابا دل به دریا زدم و پیکر نیمه جان آن نوجوان را شناکنان به ساحل کشاندم. چند دقیقه بعد با انجام عملیات احیا و کمک‌های امدادی، آن نوجوان از مرگ نجات یافت و این گونه آشنایی من با خانواده «بهارک» آغاز شد.

او دختری حدود ۱۸ ساله بود و برای نجات دادن برادرش مدام از من تشکر می‌کرد. آرام آرام رفت و آمد‌های خانوادگی ما با آن خانواده شیرازی جدی‌تر شد تا جایی که تصمیم به ازدواج با «بهارک» گرفتم. خانواده او هم از این ازدواج بسیار خوشحال بودند چرا که از سویی مرا ناجی پسرشان می‌دانستند واز طرف دیگر هم «بهارک» آرزوی زندگی در جوار مرقد مطهر امام رضا (ع) را داشت.

خیلی زود بهارک از خانواده اش خداحافظی کرد و زندگی مشترک ما در مشهد آغاز شد. با وجود این هرازچند گاهی همسرم را به شیراز می‌بردم تا کمتر احساس دلتنگی کند. اگرچه تفاوت فرهنگی بین دو خانواده یکی از مشکلات زندگی ما بود، اما همواره سعی می‌کردیم این اختلاف را به حداقل برسانیم. با وجود این همسرم از همان سال‌های آغازین زندگی مشترک مرا مردی بی مهر و عاطفه می‌خواند که هیچ توجهی به او و فرزندانش ندارد! من هم به جای حل مشکل و تامل درباره حرف‌های بهارک، با او لجبازی می‌کردم تا به خیال خودم اقتدار و غرور مردانه ام را حفظ کنم.

۱۵ سال از زندگی مشترکمان می‌گذشت و این اختلافات کوچک هر سال عمیق‌تر و به کینه‌هایی بزرگ تبدیل می‌شد تا جایی که در سال‌های گذشته با هر بهانه‌ای به درگیری و مشاجره در حضور فرزندانمان می‌پرداختیم. در این میان دختر ۱۴ ساله ام گریه کنان به اتاقش پناه می‌برد و در تنهایی خودش فرو می‌رفت. من هم به جای گفت: وگو با همسرم همواره او را تهدید می‌کردم که چنین و چنان می‌کنم.

وقتی از سر کار به منزل بازمی گشتم تماشای تلویزیون را به گفت: وگو با همسرم ترجیح می‌دادم یا با گشت و گذار در فضای مجازی خودم را با تلفن همراهم سرگرم می‌کردم. کار ما به جایی رسید که «بهارک» نیز مرا تهدید به خیانت کرد. من که از شنیدن این حرف تا سر حد جنون عصبانی شده بودم او را به شدت کتک زدم و هر چیزی دم دستم آمد شکستم. در این وضعیت فهمیدم که دخترم نیز با پسر غریبه‌ای ارتباط دارد و به گفته مربیانش دچار افت تحصیلی شدیدی شده است.

با آن که از نظر مالی هیچ دغدغه‌ای ندارم، اما رنگ خوشبختی را هم ندیده ام. ۱۵ سال است که جمله «بهارک عزیزم دوستت دارم» در سینه ام حبس شده است، اما هیچ گاه غرورم اجازه نداد احساساتم را ابراز کنم.

با یک غرور کاذب تصور می‌کردم همسرم با این جمله پررو می‌شود در حالی که او تشنه شنیدن همین جمله بود. حالا بازنده مسابقه دوست داشتن هستم و زندگی ام در آستانه فروپاشی است.

اکنون نیز با شکایت همسرم مبنی بر کتک کاری، تهدید و فحاشی به کلانتری احضار شده ام و می‌دانم که دیگر چیزی برای باختن ندارم.


خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 خیانت زن و شوهر کتک کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۲۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد چراغ اظهار کرد: دوشنبه شب هفته جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک مردی جوان در بیمارستان طالقانی مشهد، ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: با حضور ماموران در بیمارستان و در تحقیقات اولیه مشخص شد، فرد ۳۱ ساله به علت اختلافات خانوادگی برادر ۳۷ ساله خود را در شهرک غرب مشهد با شلیک سلاح گرم مجروح کرد که به رغم تلاش تیم‌های پزشکی، این فرد جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: متهم به قتل دستگیر شد و تحقیقات تکمیلی در این خصوص با دستور مقام قضایی ادامه دارد.

کد خبر 6093886

دیگر خبرها

  • کودکان گمشده غزه؛ در حسرت دیدار پدر و مادر
  • سقوط کمد جان پسر بچه ۷ ساله را گرفت
  • سقوط کمد جان پسر ۷ ساله را گرفت
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر شد
  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد
  • روایتی از معلمی در مناطق محروم؛ از زندگی در کانکس تا حسرت نیاموخته‌ها
  • از زندگی در کانکس تا حسرت نیاموخته‌ها / معلمان بجنوردی از سختی‌های شغل‌شان می‌گویند
  • افشای راز زن دوم مرد میانسال بعد از مرگش
  • روایتی از طلبه جهادگر و مادر ۵ فرزند/ بچه ها برکت آوردند