Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارک مارکز در تعیین خط گرندپری آلمان پول پوزیشن را کسب کرد. فابیو کوارتارارو در رده دوم ایستاد و ماوریک وینیالس نیز مسابقه اصلی را از خط سوم آغاز خواهد کرد.

طرفداری - مارک مارکز هفتمین پول پوزیشن متوالی خود در مسابقه موتوجی‌پی آلمان را به دست آورد. وی همچنین رکورد پیست زاکسنرینگ که در اختیار خودش بود را ارتقا داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارک مارکز از همان ابتدا پیشتاز جلسه تعیین خط بود. وی در دو تلاش اول خود بهترین زمان‌های پیست را ثبت کرد. پس از آن فابیو کوارتارارو از تیم پتروناس یاماها اس‌آرتی زمانی عالی ثبت کرد اما برای خارج کردن رده نخست از چنگ مارکز کافی نبود. کمی بعد، مدافع عنوان قهرمانی با لاستیک‌های جدید به پیست آمد و موفق شد با ثبت زمان 1:20.195 رکورد پیست را ارتقا دهد و پول پوزیشن مسابقه اصلی را کسب کند. اما کوارتاراروی مستعد که در تمرین سوم با دررفتگی شانه مواجه شده بود موفق شد موتورسوار تیم کارخانه یاماها یعنی ماوریک وینیالس را با اختلاف تنها 0.006 ثانیه شکست دهد و خط دوم مسابقه اصلی را به دست بیاورد. با این ترتیب، فردا در ردیف اول خط استارت زاکسنرینگ، هوندای مارکز در محاصره دو یاماها قرار خواهد داشت.

والنتینو روسی که در مرحله اول تعیین خط یا Q1 زمین خورده بود خط یازدهم مسابقه فردا را به دست آورد. همچنین تاکاکی ناکاگامی که در مسابقه آسن هلند بر اثر برخورد با روسی از دور مسابقه خارج شده بود به علت مصدومیت ناشی از همان حادثه با عصای زیربغل در پیست رفت و آمد می‌کرد اما در همان حال موفق شد خط دهم را به دست بیاورد! در تصاویر زیر رده‌بندی کامل موتورسواران در جلسه تعیین خط گرندپری آلمان را مشاهده می‌کنید:

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۲۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ مشخص شدند

به گزارش تسنیم، فدراسیون جهانی والیبال، میزبانان مرحله بین قاره‌ای لیگ ملت‌های 2024 را معرفی کرد و تیم ملی ایران به ترتیب در کشورهای برزیل، ژاپن و فیلیپین به میدان می‌رود.

گروه‌بندی تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های 2024  به شرح زیر است:

هفته نخست، اول تا 6 خرداد، برزیل
برزیل، ایتالیا، آرژانتین، ژاپن، صربستان، کوبا، ایران، آلمان

هفته دوم، 15 تا 20 خرداد، ژاپن
ژاپن، برزیل، لهستان، اسلوونی، ایران، ترکیه، بلغارستان، آلمان

هفته سوم، 29 خرداد تا 3 تیر، فیلیپین
ژاپن، آمریکا، برزیل، فرانسه، ایران، هلند، آلمان، کانادا

لیگ ملت‌های 2024، تاثیر مستقیمی روی صعود تیم‌ها به المپیک 2024 پاریس خواهد داشت. تاکنون حضور تیم‌های فرانسه (میزبان)، برزیل، کانادا، آلمان، ژاپن، لهستان و آمریکا در المپیک قطعی شده و تکلیف 5 سهمیه باقیمانده با توجه به نتایج تیم‌ها در VNL و رنکینگ مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برتری 4-0 لیورپول مقابل بارسلونا و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (2019/5/7) / فیلم
  • تغییرات تاکتیکی پوچتینو چگونه فصل چلسی را نجات می‌دهد؟
  • میزبانان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ مشخص شدند
  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • ابراهیم پشت‌کوهی با «مکبث زار» به آلمان می‌رود
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • حمله به یک سیاستمدار حزب سوسیال دموکرات آلمان
  • خلاصه بازی اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ (بوندس لیگا آلمان 2023/24)