Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن درباره وجود بند حق فسخ در قرارداد رضا شکاری گفت: بگذارید قانون مشخص کند که اظهارات شکاری درست است یا خیر. ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

احمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، نسبت به حواشی پیش آمده درباره پرونده شکایت باشگاه ذوب‌آهن از رضا شکاری در فیفا، واکنش نشان داده و اظهار داشت: درباره پرونده شکاری، همان‌طور که روز گذشته نیز سعید آذری اعلام کرد، ما از این بازیکن شکواییه‌ای در فیفا داریم که هنوز رأی آن صادر نشده است، اما این مسئله به باشگاه پرسپولیس ربطی ندارد که دوستان ما در این باشگاه تصور کنند چون شکاری قرار است با پرسپولیس قرارداد ببندد، این مسائل مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هر رأیی که صادر شود، درباره باشگاه روسی و شخص شکاری خواهد بود و هیچ منع قانونی برای باشگاه پرسپولیس به وجود نخواهد آمد.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن با اشاره به ادعای شکاری درباره آنکه مشکلی از لحاظ قانونی برایش پیش نیامده و محروم نخواهد شد، خاطرنشان کرد: طبق پیگیری‌های سعید آذری تا چند روز آینده رأی این پرونده به نفع و یا ضرر ما صادر شده و همه چیز مشخص خواهد شد.

وی درباره ادعای وجود بند حق فسخ 100 هزار دلاری در قرارداد رضا شکاری و فسخ یک‌طرفه این بازیکن با اتکاء به همین بند، گفت: درباره بندهای قرارداد هیچ صحبتی نمی‌توانیم انجام دهیم. شکاری حرفی زده است که شاید درست باشد و شاید اشتباه، بگذارید این موضوع را قانون مشخص کند و نمی‌خواهیم وارد بحث‌های حاشیه‌ای شویم. ما تنها منتظر رأی هستیم و فعلاً نمی‌خواهیم چیزی از بندهای قرارداد را رسانه‌ای کنیم. باز هم تأکید می‌کنم که شکواییه‌ای به فیفا ارائه کردیم که تنها مربوط به باشگاه روسی و خود شکاری می‌شود.

هشدار آذری به پرسپولیس: شکاری 8 ماه از فوتبال محروم می‌شودگزارش رسانه روسی از جدایی رضا شکاری از روبین‌کازانواکنش باشگاه ذوب‌آهن به مذاکره شکاری با پرسپولیس: از حق قانونی خود نمی‌گذریم

جمشیدی در پاسخ به این سوال که چرا روند صدور رأی پرونده شکاری تا این میزان طول کشیده است، افزود: ما که نقشی در زمان صدور رأی پرونده نداشته و عجله‌ای هم در این مورد نداریم. وظیفه ما پیگیری این پرونده بوده است که این کار را انجام داده‌ایم. الان هم که شکاری در حال بستن قرارداد با پرسپولیس است. اگر آذری هم مسائلی را مطرح کرده‌ به این خاطر است که پرسپولیس یک باشگاه ایرانی است تا مبادا در این میان به خاطر قرارداد بستن با بازیکنی که ممکن است رأی علیه‌اش صادر گردد، متضرر شود که مطمئناً ضربه‌ای به آن باشگاه وارد نخواهد شد.

وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس بهتر است استعلام بگیرد و حرف‌های سعید آذری تلنگری برای آنها محسوب می‌شود که این بازیکن احتمال محرومیت را دارد و باشگاه پرسپولیس موظف به پیگیری این موضوع است.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن درباره زمان احتمالی صدور رأی فیفا درباره پرونده شکاری، گفت: همان‌طور که گفتم این پرونده از جانب باشگاه ذوب‌آهن پیگیری شده و حتم دارم رأی در آینده نزدیک صادر می‌شود. باشگاه پرسپولیس هم مطمئناً پیگیر این مساله است و قطعاً قراردادی نمی‌بندند که در آینده به مشکل بر بخورند و با توجه به پیگیری‌های هر 2 باشگاه، فکر می‌کنم رأی در آینده نزدیک صادر شود.

وی درباره شائبه‌های مطرح شده مبنی بر درخواست حق رشد از جانب ذوب‌آهن برای شکاری از پرسپولیس، گفت: این مسئله صحت ندارد و آن را تکذیب می‌کنم.

انتهای پیام/ ت

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۲۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، مهدی عبدی که بعد از چند فصل حضور در پرسپولیس و ثبت خاطراتی شیرین از جمله گلزنی در چند دربی و گل تاریخی صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، در ابتدای فصل با نظر یحیی گل‌محمدی از این تیم جدا شد و به‌صورت قرضی راهی تراکتور شد.

عبدی در تراکتور نمایش متفاوتی به جا گذاشت و با چند گل سرنوشت‌ساز بازگشت به روزهای اوج خود را نوید داد. عبدی با ثبت شش گل در تراکتور و در شرایطی که یک پنالتی نیز برای سرخ‌های تبریزی گرفته بود، اکنون مهیای پنج هفته پایانی لیگ است. جایی که فرصت این را خواهد داشت تا تعداد گل‌های خود را در این تیم دو رقمی کرده و خاطره خوبی برای هواداران این تیم در تبریز به جا بگذارد.

مهاجم مازنی پرسپولیس که اکنون به‌صورت قرضی در تراکتور حضور دارد، به‌طور طبیعی در پایان فصل باید به جمع سرخپوشان تهرانی بازگردد و البته باید دید در ادامه چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت. عبدی در شرایطی که تراکتور اکنون رحمان جعفری، ارسلان مطهری و ... را به‌عنوان مهاجمان سرشناس در اختیار دارد، هدف دستیابی به آمار گل‌های زده دو رقمی را نشانه گرفته و در پنج هفته پایانی به دنبال رسیدن به آن خواهد بود. باید دید او زیر نظر حمید مطهری که شناخت خوبی از توانایی‌هایش دارد و در پرسپولیس با وی کار کرده، بار دیگر در نقش گلزن اول تراکتور ظاهر خواهد شد یا خیر.

در روزهایی که پرسپولیس با محرومیت ناگهانی عیسی آل‌کثیر در آستانه نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مواجه شده بود، عبدی خاطرات جالبی از تهییج حمید مطهری و آماده سازی‌اش برای جانشینی این مهاجم جنوبی به زبان می‌آورد. آماده سازی روحی – روانی که با گلزنی این مهاجم نیز همراه شد تا سرخ‌ها راهی فینال مسابقات نیز شوند و در فینال نیز علی‌رغم گلزنی عبدی دست‌شان از جام کوتاه مانده بود.

دیگر خبرها

  • ماکرون: به‌دنبال «تغییر رژیم» در روسیه نیستیم!
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس تعیین شد
  • نساجی به دنبال متوقف کردن پرسپولیس
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • شورای تامین مجوز حضور زنان را صادر نکرد؛ ترکش‌های حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان؟
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم+ فیلم