Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه رئال مادرید رفته رفته فرآیند جبران ولخرجی‌های تابستانی خود را شروع کرده است؛ آنها از قبل انتقال چهارشنبه هفته گذشته «رائول دو توماس» به بنفیکا ۲۰ میلیون یورو به جیب زدند و تا اینجای کار مجموع درآمدهای آنان از فروش بازیکنان مازاد ۹۵ میلیون یورو بوده است و به این مبلغ ۵ میلیون یوروی دیگر بابت متغییرات قرارداد انتقال «مارکوس یورنته» به اتلتیکو را هم اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، کهکشانی‌ها مبلغ اولیه‌ای را که بابت خرید «ادن هازارد» از چلسی پرداخت کرده بودند، جبران کرده‌اند.

با این وجود، مادریدی‌ها هنوز هم برای متوازن کردن دخل و خرج های خود در آستانه آغاز فصل جدید، زمان دارند.

تازه واردهای سفیدپوشان برای فصل آینده ۲۹۸ میلیون یورو خرج روی دست این باشگاه گذاشته اند: هازارد ۱۰۰ میلیون، لوکا جوویچ ۶۰ میلیون، ادر میلیتائو ۵۰ میلیون، فرلاند مندی ۴۸ میلیون و رودریگو ۴۰ میلیون یورو.

در راس این فهرست، مبالغ مورد توافق برای هازارد و مندی به طور مشخص در آینده افزایش خواهد یافت و این افزایش ۵ میلیون یورو متغیرات خرید دفاع چپ لیون و ۲۰ تا ۳۰ میلیون یورو پاداش‌های مندرج در قرارداد مرد بلژیکی را شامل می‌شود.

همزمان با ادامه خروجی‌های تابستانی رئال، باشگاه مادریدی در نظر دارد تا ۲۰ میلیون یورو دیگر بابت فروش «تئو هرناندز» به آ. ث میلان به دست آورد.

اما موضوعی که مطرح می شود این است که آنها از قبل فروش بازیکنانی همچون «جیمز رودریگوئز» که انتقال احتمالی وی به ناپولی بیش از ۴۰ میلیون یورو به حساب باشگاه واریز می کند و همچنین بازیکنان قرضی بازیکنی همچون «اسکار رودریگوئز» چقدر درآمد خالص خواهند داشت.

به این فهرست، «گرت بیل» مهاجم ولزی و مغضوب نزد «زین الدین زیدان» سرمربی فرانسوی رئال را نیز اضافه کنید که البته در صورتی که باشگاه بتواند وی را برای جدایی متقاعد کند، درآمد سفیدپوشان از قبل فروش بازیکن در تابستان سال جاری کمی خود را بالا می‌کشد.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۲۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیمان جبلی در حاشیه مراسم جشن بهترین های ورزش در سال 1402 در مورد آخرین وضعیت حق پخش و همچنین دلیل تصاویر بد در برخی از مسابقات فوتبال در برخی شهرستان ها صحبت هایی را مطرح کرد:

*اول از همه به طرفداران استقلال و پرسپولیس تبریک می گویم که دو تیم واگذار شدند

*ما و وزارت ورزش در حال تدوین آیین نامه حق پخش هستیم تا تقدیم وزرا  کنیم

*از مردم عذرخواهی می کنیم که در مسابقات فوتبال کیفیت برخی مسابقات خوب نیست چون هنوز برخی استان ها امکانات HD ندارند

برای مشاهده مصاحبه کامل فیلم زیر را ببینید:

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • ۱۶۱ هزار میلیارد تومان یارانه برای نان
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد
  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد