Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، درست مثل چیزی که در فیلم‌ها وجود دارد، فوتبال هم می‌تواند گاهی پایانی شیرین داشته باشد و آن زمانی است که کسی که زمانی تاریخ باشگاهی را نوشته بعد از جدایی از آن باشگاه دوباره بازگردد. مثل بوفون که در سن ۴۱ سالگی به یووه بازگشت، آن هم بعد از یک سال دوری از تورین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما لیستی از این نوع بازگشت‌ها وجود دارد که حالا بوفون هم یکی از آن‌هاست و در زیر قصد داریم به برخی اشاره کنیم:

بوفون (یوونتوس)

بعد از گذراندن یک فصل در پاری‎سن ژرمن به یووه، جایی که همه چیز را از آن دارد بازگشت. او فقط لیگ قهرمانان را با یووه فتح نکرده است و توانسته ۱۷ فصل برای این تیم بازی کند.

تیری آنری (آرسنال)

تیم فوق‌العاده ونگر بعید بود بدون آنری فوق‌العاده باشد. آنری اما از آرسنال به بارسلونا رفت، بعد از آن هم راهی نیویورک ردبولز شد و در سال ۲۰۱۲ در انتقالی شوکه‌کننده دوباره راهی آرسنال شد.

دیدیه دروگبا (چلسی)

چلسی آبراموویچ با مورینیو شروع به اوج گرفتن کرد و ستاره‌اش هم دروگبا بود. او چلسی را در لیگ قهرمانان هم موفق کرد. بعد از گذراندن چند فصل در شانگهای شنهوا و گالاتاسرای او در فصل ۱۵-۲۰۱۴ دوباره به لیگ برتر و چلسی بازگشت.

فرناندو تورس (اتلتیکومادرید)

تورس در سال ۲۰۰۱ راهی تیم بزرگسالان اتلتیکو و بلافاصله تبدیل به یکی از ستارگان این تیم شد. او بعد از آن به لیورپول رفت و به تیم ملی اسپانیا هم در راه رسیدن به موفقیت کمک زیادی کرد. او مدتی قرضی در میلان بازی کرد و دوباره به اتلتیکو بازگشت.

کاکا (میلان)

‌قبل از اینکه مودریچ برنده توپ طلا شود آخرین بازیکنی که قبل از دوئل‌های مسی و رونالدو این جایزه را برده بود کاکا بود که در سال ۲۰۰۷ آن را کسب کرده بود. او توپ طلا را با میلان برد و بعد از جدایی از تیم ایتالیایی دوران بدی را در رئال مادرید گذراند. اما در سال ۲۰۱۳ به میلان بازگشت و در سن سیرو بازی کرد.

وین رونی (اورتون)

‌رونی از اورتون به منچستریونایتد رفت و توانست دوران باشکوهی را رقم بزند. هرگز هم ارتباطش با هواداران تیم قبلی بد نشد. بعد از مدتی طولانی اما ستاره اورتونی‌ها در سال ۲۰۱۷ به تیمشان بازگشت.

پل پوگبا (منچستریونایتد)

‌پوگبا کارش را در یونایتد آغاز کرد، اما خیلی زود از این تیم جدا شد تا اسم و رسمی برای خودش دست و پا کند. یووه تیمی بود که او را خرید. او در سال ۲۰۱۲ راهی یووه شد و توانست در این تیم دوران خوبی داشته باشد. در سال ۲۰۱۶ اما یونایتد با بیشتر از ۱۰۰ میلیون یورو او را بازگرداند.

منبع:مهر

انتهای پیام/

مروری بر بازگشت های فوتبالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۳۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، دل‌بوسکه به این ترتیب کسی خواهد بود که بر عملکرد فدراسیون فوتبال اسپانیا در ماه های آینده نظارت خواهد کرد. 

بعد از برکناری لوئیس روبیالس و جنجالی های اخیر در مورد واگذاری میزبانی سوپرجام اسپانیا به عربستان، پلیس به دفاتر فدراسیون یورش برد و چندین نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند. مسئله ای که به دخالت دولت منجر شد و فیفا و یوفا نیز سریعا به اسپانیا هشدار دادند.

امروز آلگریا واگذاری کمیته نظارت به یک چهره مشهور فوتبالی را تایید کرد تا از فشار یوفا کاسته شود: «هفته گذشته ما کمیسیون نظارت بر فدراسیون را ایجاد کردیم. یک نهاد سرپرستی و نظارتی که سه هدف دارد. اول، نمایندگی فوتبال اسپانیا دوم، اطمینان از شفافیت و عملکرد خوب در روند انتخابات پیش رو و سوم، موفقیت در برابر چالش هایی که فوتبال اسپانیا در پیش دارد، جام ملت های اروپا، بازی های المپیک و جام جهانی 2030، من افتخار دارم ویسنته که دل بوسکه را به عنوان رئیس این نهاد اعلام کنم.»

دل بوسکه، چهره ای محبوب و مردمی، سال ها مربی و بازیکن رئال بود و با این تیم به افتخارات داخلی و بین‌المللی زیادی رسید (از جمله دو لیگ قهرمانان). او اسپانیا را نیز قهرمان جام جهانی 2010 و یورو 2012 کرد. 

دیگر خبرها

  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • عملیات اجرایی بزرگترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی
  • عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • راه حل مسائل فرهنگی بازگشت به سیاست و سیاستگذاری
  • کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • آرزو‌های شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ /دروازه ری در انتظار لباس نو