Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@08:20:44 GMT

محیط زیست شهرستان جم به زیست بوم پاک و جذاب تبدیل شود

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۰۳۰۴۸

محیط زیست شهرستان جم به زیست بوم پاک و جذاب تبدیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله صفایی بوشهری بعد از ظهر شنبه در آیین تودیع و معارفه امام جمعه شهر جم با بیان اینکه باید اشتغال پایدار جوانان فراهم شود، اظهار داشت: شهرستان جم دارای جوانانی توانمند است که باید از این ظرفیت، متناسب با اشتغال منطقه استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه دو نیاز مهم شهرستان جم تامین و مدیریت آب است، افزود: اقدامات خوبی برای تکمیل پروژه آب سیراف به جم انجام شده است که امیدوارم تا نیمه اول سال جاری نواقص طرح رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: شهر جم از لحاظ مبلمان شهری نسبت به گذشته تغییر کرده اما در مدیریت زیبا سازی و مبلمان شهری با شرایط آرمانی فاصله زیادی دارد.

امام جمعه بوشهر گفت: جم دارای ظرفیت های فوق العاده ای است که نیاز به طراحی دانشی دارد تا جم را به عنوان مرکز توسعه فضای سبز با اکوسیستم دانشی معرفی بشود.

صفایی بوشهری با بیان اینکه در بحث محیط زیست، باید سیستم زیست بوم جم به زیست بوم پاک و جذاب تبدیل شود، بیان داشت: در این راستا باید از ظرفیت متخصصان توانمند جم استفاده کرد.

وی با ابراز امیداوری از اتمام اجرای اتوبان جم- فیروز آباد، افزود: در مورد فرودگاه جم لازم است یک نشست با حضور فرماندار، استاندار و شرکت های نفتی جهت رایزنی با وزیر نفت برای احیافرودگاه این شهرستان انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: اینکه گفته شود در مسافت یک ساعتی این فرودگاه، فرودگاه دیگری وجود دارد دلیل مناسبی برای تعطیلی نیست، چرا که مشابه فاصله این دو فرودگاه در جاهای دیگر کشور هم وجود دارد و هر دو شهر به فاصله کوتاه، فرودگاه مجزا دارند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه تیم پارس جنوبی جم تبلیغ و برند خوبی برای استان و شهرستان است، افزود: در آخرین هفته لیگ برتر تمام ایران متوجه شهرستان جم بودند، این تیم از نظر ورزشی و اجتماعی بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه ورزش دلیل سالم ماندن و نشاط اجتماعی جامعه است، مطرح کرد: حجم بالایی از جمعیت شهرستان جم مرتبط با ورزش هستند، وجود تعداد زیادی جوان ورزشکار در این شهرستان نشان از ظرفیت های بزرگ ورزشی این شهر است.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: باید یک ساختار جهت رفع مشکلات این تیم فراهم شود، همانطور که در سایر استان ها، مراکز صنعتی خصوصی و نیمه خصوصی به تیم ها کمک می کنند، در این شهرستان نیز باید به همین صورت انجام شود.

وی یادآور شد: طبیعی است که صنایع دولتی، حسب قانون نمی توانند تیم داری حرفه ای کنند اما از باب پیوست های فرهنگی اجتماعی می توانند کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه مدیران در حمایت از تیم پارس همت کنند، عنوان کرد: امیدواریم از این طریق مشکلات تیم پارس جنوبی جم نیز حل گردد تا کادر فنی دغدغه ای غیر از ورزش نداشته باشند.

وی گفت: مسئولان تیم پارس جنوبی جم و دیگران در بحث تیم با بنده ارتباط دارند اما برای رفع اصولی مشکل تیم باید ساختار ایجاد شود.

صفایی بوشهری تصریح کرد: امام جمعه جدید اقدامات ناتمام حجت الاسلام گنجی را ادامه دهد.

کد خبر 4659306

منبع: مهر

کلیدواژه: اشتغال حفاظت از محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۳۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاریس برای المپیک 2024 به یک دژ نظامی تبدیل می‌شود!

 فرانسه امنیت مرزی فرودگاه‌های پاریس را پیش از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ افزایش خواهد داد.

به گزارش تسنیم، مقامات فرانسوی تصمیم گرفته‌اند تعداد مرزبانان فرودگاه ها را تا 1900 نفر افزایش دهند و همچنین اقداماتی علیه رانندگان غیر قانونی که بدون سفارش قبلی از طریق اپلیکیشن، مسافران را مستقیماً از فرودگاه می‌برند، انجام دهند.

آملی اودیا کاسترا، وزیر ورزش فرانسه با تایید این موضوع گفت: در هفته‌های اخیر دستگیری‌ها و بازرسی‌های اضافی رشد داشته است. تجربه فرودگاه اولین و آخرین خاطره‌ای خواهد بود که ورزشکاران، رسانه‌ها از سراسر جهان و بازدیدکنندگان متعدد آن را با خود خواهند برد. همچنین برنامه‌هایی برای بسته شدن حریم هوایی پاریس به مدت شش ساعت در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک 2024 داریم.

18 هزار سرباز فرانسوی در طول بازی‌ها در پاریس مستقر می‌شوند که 3 هزار نفر از آنها به نظارت هوایی اختصاص خواهند داشت. این تعداد علاوه بر 35 هزار افسر پلیس مدنظر قبلی است.

المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست 2024  (5 تا 21 مرداد سال جاری) برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان کشف شد
  • کشف لاشه یک قلاده پلنگ در یک منطقه شکار ممنوع/ عکس
  • پیدا شدن لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان
  • پیدا شدن لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • جزئیات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • کشف لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • جزییات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • پیدا شدن لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان
  • پاریس برای المپیک 2024 به یک دژ نظامی تبدیل می‌شود!
  • ساخت فرودگاه هایی که تبدیل به لانه پرندگان شد