Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-01@16:16:17 GMT

ماجرای جنازه مخفی در کمددیواری

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۰۳۲۰۸

ماجرای جنازه مخفی در کمددیواری

معاون جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران از دستگیری زن جوانی که همسر صیغه‌ای اش را به قتل رسانده بود خبر داد.

به گزارش صدای ایران از فارس، ساعت 19:45 مورخه 1398/04/14 تیمی از امدادگران آتش نشانی تهران در تماس با ماموران کلانتری 110 شهدا از پیدا شدن جسد مرد جوانی در کف کمد دیواری یک خانه استیجاری در خیابان شکوفه خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ماموران با حضور در ساختمان 4 طبقه با جسد مرد جوانی که دست و پاهایش بسته شده بود روبرو شدند که در بررسی ها مشخص شد چند ماه از این جنایت می‌گذرد.

با اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران بزرگ به دستور بازپرس ویژه قتل در ساختمان 4 طبقه حاضر شدند و در بررسی های ابتدایی به سراغ مرد صاحبخانه که آتش نشانان را در این ماجرا با خبر کرده بود رفتند.

مرد صاحبخانه به کارآگاهان گفت: یک سال قبل زن جوان همراه دخترش این خانه را اجاره کردند و مرد جوانی نیز که شوهر صیغه ای زن جوان بود به این خانه رفت و آمد داشت اما از 4 ماه قبل دیگر از او خبر نشد تا اینکه تصمیم گرفتم زن جوان و دخترش را به خاطر نپرداختن اجاره خانه با حکم تخلیه از خانه خارج کنم.

بعد از رفتن زن جوان و دخترش یک نقاش ساختمان به خانه آوردم تا با نظافت و رنگ کردن خانه مستاجر جدیدی در آن زندگی کند تا اینکه برای رنگ زدن به کمد دیواری رسیدیم و مشاهده کردیم کف کمد دیواری سیمان کاری شده و ارتفاع بیشتری پیدا کرده است که از نقاش ساختمان خواستم آنجا را تخریب کند که با اولین کلنگی که به کف کمد دیواری زده شد بوی تعفن در محیط خانه پیچید و خیلی زود با آتش نشانان تماس گرفتم.

سرهنگ کاراگاه گودرزی گفت:با اطلاعات به دست آمده و اقدامات تخصصی و پلیسی خانه زن جوان و دخترش در منطقه عبدل آباد شناسایی و شامگاه جمعه کارآگاهان با حضور در خانه متهم به قتل موفق به دستگیری منیژه و دخترش شدند.
معاون جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران اظهار داشت: منیژه 45 ساله ابتدا خود را در ماجرای قتل بیگناه معرفی کرد و می گفت که 4 ماه است که از شوهرصیغه‌ای اش که معتاد بوده اطلاعی ندارد تا اینکه زن جوان در برابر مدارک و شواهد پلیسی قرار گرفت و به ناچار به قتل مرد 40 ساله در خانه استیجاری اعتراف کرد.

وی افزود: زن جوان عنوان کرد ساعت 11 شب 25 بهمن ماه سال گذشته وقتی به خانه آمدم متوجه شدم که شوهر صیغه‌ای‌ام قصد تعرض و آزار و اذیت دختر 18 ساله ام را دارد که با هم درگیر و با یک قابلمه ضربه ای به سرش زدم که در این صحنه شوهرم روی زمین افتاد و چون نمی توانستم جسد را از خانه خارج کنم تصمیم گرفتم برای پنهان ماندن ماجرای قتل، جسد را در کف دیواری اتاق خواب دفن کردم.

سرهنگ کارآگاه علی گودرزی معاون جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران گفت: زن جوان و دخترش با دستور بازپرس پرونده در اختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته‌اند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: کمد دیواری قتل پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۳۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آدم ربایی با چاشنی رمز ارز

سردار علی ولیپور گودرزی روز دوشنبه گفت: چندی قبل زن جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ رفت و گفت، سه روز قبل از شهر خود به تهران آمدیم؛ همسرم که نیما نام دارد برای دیدار برادرش از خانه خارج شد، اما دیگر بازنگشت و تلفن همراهش خاموش شد؛ ساعتی پیش شماره ناشناسی به موبایلم زنگ زد و مدعی شد که همسرم را ربوده است و با تهدید به قتل او برای آزادی‌اش رمز ارز تتر به‌ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال را درخواست کرد.

وی ادامه داد: تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با اقدامات اطلاعاتی پی بردند که نیما قبل از اینکه به دیدار برادرش برود به‌خاطر اقدامات پزشکی به‌سمت بیمارستان رسول اکرم (ص) رفته بوده است که در آنجا تلفن همراهش خاموش می‌شود.

وی افزود: تیم جنایی در گام بعدی راهی محل موردنظر شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف بیمارستان متوجه شدند که سه مرد جوان با یک خودروی پژو۴۰۵ ناگهان جلوی پای نیما توقف کرده و با ضرب‌وشتم وی اقدام به آدم‌ربایی کرده‌اند که در ادامه هویت یکی از متهمان شناسایی شد.

سردار گودرزی ادامه داد: تحقیقات تکمیلی حکایت از آن داشت که نیما با آدم‌ربایان اختلافات گسترده مالی داشته است و آنها یک دوست مشترک دارند که از درگیری آنها خبر دارد از سوی دیگر اقدامات فنی مشخص کرد خودروی پژو۴۰۵ در محور خاش به زاهدان تردد کرده است.

وی عنوان کرد: کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات سراغ دوست مشترک نیما و آدم‌ربایان رفتند؛ او به تیم تحقیق گفت، نیما قرار بود برای برطرف کردن حل مشکلات مالی که با آدم‌ربایان داشت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر به حساب آنها واریز کند، اما این کار را نکرد و زمانی که آن سه مرد جوان از دریافت پول ناامید شدند اقدام به آدم‌ربایی کردند.

وی افزود: در جریان تحقیقات جنایی هنگامی که متهمان متوجه شدند پلیس در یک‌قدمی بازداشت آنهاست گروگان را بدون دریافت پول آزاد کردند و هرکدام به‌سمتی متواری شدند که در ادامه نیما در سلامت کامل با اتوبوس میان‌شهری به تهران آمد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت یادآور شد: پس از آزاد شدن گروگان تحقیقات تیم کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ برای دستگیری سه مرد آدم‌ربا همچنان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی
  • گروگانگیری ۳۰ روزه برای اخاذی ۱۰ میلیاردی | راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر توسط ۳ نفر
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • رابطه عاشقانه درخیابان گاندی با ۲۰ ضربه چاقو به خون کشیده شد
  • آدم ربایی با چاشنی رمز ارز