Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی علیخانی روز شنبه در حاشیه مراسم بهره برداری از این پروژه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کمربندی از سال‌ها پیش کلنگ‌زنی شده اما بلاتکلیف رها شده بود.
وی با اشاره به اینکه این پروژه یک پروژه مشارکتی است، افزود: شهرداری تفت، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شرکت توزیع نیروی برق در اجرای این پروژه با یکدیگر همکاری داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته مدیرکل راهداری یزد، سهم مشارکت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از این پروژه، ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بود که به پروژه تزریق شد و با حمایت‌های استاندار یزد، این کمربندی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و ظرف مدت کمتر از یک سال به بهره برداری رسید.
علیخانی خاطرنشان کرد: این پروژه هدایت ترافیکی خوبی در منطقه انجام می‌دهد به نحوی که مردم دیگر ناچار نیستند برای رسیدن به مسیر ده‌بالا، وارد شهر تفت شوند و می‌توانند از طریق کمربندی، مسیر خود را طی کنند.
وی با بیان اینکه این پروژه بسیار ایمن و دارای دو باند رفت و برگشت با نور مناسب است که هر باند ۳ کیلومتر طول دارد و میانگین عرض محور نیز ۱۳ متر است، از برنامه ریزی برای بهره‌برداری از باند دوم محور تفت ده‌بالا خبر داد.
این مسئول یادآور شد: مدتی پیش پروژه‌ای حدود پنج کیلومتر با استفاده از اعتبارات استانی و ملی برای مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد تعریف شد.
وی با اشاره به اینکه این پروژه، باند دوم یک قطعه از محور تفت ده‌بالاست که پنج کیلومتر طول دارد و در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی ۹۳ درصدی برخوردار است، ادامه داد: برای این پروژه پنج کیلومتری تاکنون ۴.۵ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل آن نیز به ۵۰۰ میلیون تومان دیگر نیاز است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای یزد خاطرنشان کرد: با مذاکراتی که با پیمانکار طرح صورت گرفته، قرار است این پروژه توسط پیمانکار تکمیل و تسویه حساب نهایی تا پایان امسال انجام شود و امیدواریم اواخر مرداد ماه یا هفته دولت آماده بهره برداری شود.
ده‌بالا از مناطق ییلاقی شهرستان تفت و استان یزد است و در ایام مختلف سال به ویژه تابستان و روزهای تعطیل، حجم ترافیکی بالایی در این محور وجود دارد و قبل از راه‌اندازی این کمربندی، مردم برای رسیدن به جاده ده بالا ناچار بودند وارد شهر تفت شوند.
۱۹۶۸/ ۶۱۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تفت راهداری یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز بازگشایی شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، محور هراز در استان‌ مازندران با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.

محور هراز به دلیل بارش شدید باران و احتمال ریزش سنگ در هر دو مسیر رفت و برگشت مسدود شده بود.

مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است کد خبر 846680 برچسب‌ها استان مازندران ترافیک - جاده‌ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خبر مهم

دیگر خبرها

  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • محور هراز بازگشایی شد
  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد