Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@03:15:38 GMT

سرکرده داعش در پوشش زنانه دستگیر شد +عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۰۳۳۷۵

سرکرده داعش در پوشش زنانه دستگیر شد +عکس

به گزارش سومریه نیوز، این منبع امنیتی اعلام کرد: با نظارت فرمانده نظامی منطقه و با استناد بر داده‌های سازمان اطلاعات، هنگ سوم تکاوران توانست حامی مالی داعش را با نام مستعار (ع.ع.ص) در کرکوک بازداشت کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، منبع مذکور همچنین اعلام کرد: این شخص در یکی از باغ‌های روستای "الطویلعة" واقع در شهر "الریاض" پنهان شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر، وزارت کشور عراق از بازداشت یکی از اعضای گروه تروریستی داعش در لباس زنانه در شهر موصل واقع در شمال عراق خبر داد.

در همین راستا، سعد معن، سخنگوی وزارت کشور عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای پلیس منطقه "القیاره" واقع در استان نینوا بر اساس اطلاعات دقیق و با همکاری شهروندان عراقی یکی از عناصر داعش را در پوششی زنانه بازداشت کردند.

معن همچنین تصریح کرد: این تروریست داعشی در دادگاه به اصلاح "دادگاه شرعی" داعش فعالیت می‌کرد و مسؤول "حکم‌های مربوط به توبه و احکام اعدام در حق شماری از شهروندان عراقی و نیروهای امنیتی این کشور" در زمان سیطره داعش بر شهر موصل بوده است.

سخنگوی وزارت کشور عراق خاطرنشان کرد: این تروریست بازداشت شده در یکی از ساختمان‌های متروکه واقع در جنوب شهر موصل بازداشت شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سوریه داعش پلیس بازداشت لباس زنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۳۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک ورزشگاه دیگر بیخگوش ایران!

با افزایش تهدیدهای داعش علیه ورزشگاه‌ها و مسابقات ورزشی، یک حساب وابسته به داعش، با انتشار تصویری از یک بازیکن کریکت تیم نیوزلند و با درج تاریخ‌ بازی‌های کریکت پاکستان و نیوزلند در لاهور و راولپندی، از هواخواهان خود خواست تا اعضای تیم کریکت نیوزلند را مورد هدف قرار دهند. منبع: فارس

 

دیگر خبرها

  • عکس دیده نشده از سرکرده جیش الظلم درکنار سرکرده جیش الشیطان
  • پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک ورزشگاه دیگر بیخگوش ایران!
  • پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک بازیکن
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • پرونده قاچاق دختران و بازداشت ۸تصویربردار در این ارتباط / سخنگوی فراجا تشریح کرد
  • طب ایرانی می تواند برای کشور ارزآوری داشته باشد
  • جزئیات پرونده قاچاق و خانه فساد دختران | بازداشت تصویربرداران فیلم مستهجن
  • جزئیات پرونده قاچاق دختران؛ ۸تصویربردار بازداشت شدند
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد