Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:واقعاً تعجب می‌کنم که چرا آقای گرشاسبی وارد این مبحث شد، احتمالاً او از برخی از قراردادها بی‌اطلاع بوده یا اینکه اطلاعات غلط به او داده شده است.به گزارش بلاغ،مهدی محمدنبی در گفت‌وگو با خبرنگار  در واکنش به صحبت‌های حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس، گفت: من واقعاً تعجب می‌کنم که چرا آقای گرشاسبی وارد این مبحث شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمالاً  او از برخی از قراردادها بی‌اطلاع بوده یا اینکه اطلاعات غلط به او داده شده است. وقتی عنوان کردم که در برخی از قراردادها اصول رعایت نشده با اطلاعات و مطالعه مستندات بوده است که این مستندات در باشگاه وجود دارد و عین واقعیت است. 

وی ادامه داد: برای مثال آقایان بیرانوند، ترابی و عالیشاه به راحتی می‌توانستند با پرداخت درصدی از قرارداد جدید خود با باشگاه‌های خارجی از پرسپولیس جدا شوند. در قرارداد محمد انصاری هم بندی وجود داشت که او می‌توانست به صورت یک‌طرفه قراردادش را با پرسپولیس فسخ کند که خوشبختانه با تدبیر باشگاه و مذاکرات متعددی که با این بازیکنان انجام شد آنها ماندنی شدند. بحث دیگر درباره برخی از بازیکنان بود که آنها نیز پیشنهادهای خارجی داشتند اما خوشبختانه با مذاکرات صورت گرفته در پرسپولیس ماندگار شده و قرارداد خود متعهد هستند. 

نایب رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: با توجه به مصوبات هیأت مدیره، اطلاع‌رسانی توسط سایت رسمی باشگاه پرسپولیس،مدیرعامل باشگاه و در صورت لزوم توسط اینجانب انجام می‌شود و در زمان‌های مقتضی ما باید پاسخگوی رسانه‌ها باشیم و این موضوع در هیأت مدیره مصوب شده و ما هم وظایف ذاتی خود را انجام داده و خواهیم داد. اگر چه در یک ماه اخیر مجبور شدیم با صلاحدید باشگاه سکوت را اختیار کنیم.

نبی افزود: اگرچه آقای گرشاسبی به بحث اخذ مجوز حرفه‌ای اشاره کرد و در این بخش زحمات قابل توجهی هم کشیده اما خود او بهتر از هر کسی می‌داند که در همان موقع کمیته صدور مجوز حرفه‌ای جلوتر از باشگاه حرکت می‌کرد و ساعت‌ها جلسات طولانی با باشگاه‌های مختلف از جمله پرسپولیس داشتیم تا بتوانند الزامات اخذ مجوز حرفه‌ای را کسب نمایند. لازم به ذکر است که این کارها توسط یک فرد خاص انجام نشده و از وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و خود باشگاه‌ها همگی تلاش کردند تا نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۳۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و پنجم که می‌تواند نقش مهمی در تعیین قهرمان لیگ داشته باشد، پرسپولیس میزبان سپاهان در جام حذفی است.

این دیدار همواره حساسیت‌های خاص خودش را داشته و باتوجه به بازیکنانی که سابقه بازی در دو تیم را دارند، بازی برای بازیکنان با انگیزه ویژه‌تری هم دنبال می‌شود.

در پوستر پرسپولیس برای این بازی عیسی آل‌کثیر، مسعود ریگی و گئورگی گولسیانی بازیکنانی هستند که تجربه پوشیدن پیراهن سپاهان را دارند.

در این طرح گرافیکی ارونوف و عبدالکریم حسن، دو ستاره خارجی سرخ‌ها به همراه امید عالیشاه حضور دارند. پیشبینی می‌شود همه این بازیکنان در ترکیب ثابت باشند. همچنین در این طرح اوسمار نیز دیده می‌شود که برای اولین بار به عنوان سرمربی در الکلاسیکوی ایران حضور دارد.

دیگر خبرها

  • شرایط و مفاد پیشنهاد جدید مصر برای آتش بس در غزه چیست؟
  • اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند چون...
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می داد
  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است
  • پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق
  • واکنش وزیر کشور درباره مفاد قرارداد شهرداری تهران با شرکت‌های چینی
  • سخت‌ترین روز عبدالکریم در انتظار اوست
  • بیشترین حضور شرکت‌های خصوصی در شرکت ملی نفت در دولت سیزدهم رقم خورد