Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ سپهوند روز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران ، اظهار کرد: باتوجه به تاثیر انکار ناپذیر رسانه ها برموضوع ورزش خبرنگاران می توانند بر روند استعدادیابی ورزشی موثر باشند.

او در تشریح عملکرد هیئت دوومیدانی استان ،افزود:  با  طراحی یک  برنامه چهارساله که برای هیئت که در سال 97 انجام داده ایم  در سال اول کاری خود بربخش استعدادیابی تمرکز کردیم ودر این راستا با برقراری یک ارتباط دوسویه با  آموزش وپرورش  توانستیم از متن مسابقات آموزشگاه ها  200 ورزشکار سازمان یافته  را در حوزه دوومیدانی شناسایی  کنیم  که این استعداد ها  در خرم آباد وبروجرد به صورت تخصصی با مربیان مجرب در حال آموزش ویادگیری فنون مهارتهای دوومیدانی پایه هستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپهوند ادامه داد: در سال دوم نیز  در بحث میزبانی ها تمرکز کرده ایم  ودر این راستا باتوجه به رایزنی های متعددی  که با دکتر مجید کیهانی رییس فدراسیون دوومیدانی داشته ایم توانستیم میزبانی مسابقات قهرمانی کشوررا کسب کنیم .

او با بیان اینکه فردا 16   تا 21 تیرماه لرستان برای اولین بار  میزبان مسابقات قهرمانی جوانان کشور خواهدبود ،تصریح کرد: این مسابقات دردوبخش آقایان و بانوان وباشرکت  300  دختر و300 پسر از همه استانهای کشور در همه مواد رشته  دوومیدانی برگزار می شود.

رییس هیئت دوومیدانی لرستان  هدف از میزبانی مسابقات قهرمانی جوانان کشور را توسعه زیرساختها و تقویت جنبه تخصصی ورزش دوومیدانی در استان  عنوان کرد ویادآورشد: باتوجه به اینکه پیگیری توسعه زیرساختها به صورت عادی روندی طولانی دارد  هدف ما این است که با این میزبانی زیرساختها ولوازم تخصصی دوومیدانی که نیاز ضروری توسعه ورزش دوومیدانی است رادر استان  ارتقا بخشیم که  خوشبختانه  درحال حاضر پیست دوومیدانی را کاملا به صورت استاندارد آماده برگزاری مسابقات کرده ایم همچنین در بحث تخصصی پرتاب ها توانسته ایم قفس تخصصی پرتابهارا راه اندازی کرده و  وسایل تخصصی مثل چکش ،دیسک ،مانع ،وزنه و... را از فدراسیون تهیه کنیم .

 سپهوندمیزبانی مسابقات قهرمانی جوانان کشور را باتوجه به فعالیت تمام مواد رشته دومیدانی در استان یک جهش برای ورزش لرستان عنوان کرد و با بیان اینکه امیدواریم این مسابقات سکوی پرتابی  برای پیشرفت مربیان ،داوران و ورزشکاران  استان باشد ، خاطر نشان  کرد: بدون شک برگزاری این مسابقات برشناسایی پتانسیل  وظرفیت  استعدادهای تازه شکوفاشده دوومیدانی لرستان  موثر است  ونشان می دهد که روند استعداد یابی در استان خوب کار می کند .

او با بیان اینکه لرستان در ورزش  دوو میدانی سابقه پنجاه ساله دارد ، گفت: در لرستان این ورزش در همه مواد درحال فعالیت هستند و در شهرستانها نیز ورزش دوومیدانی درحال پوست اندازی است.

سپهوند با اشاره به رشد ورزش دومیدانی در بخش بانوان استان نیز یادآورشد: با توجه به سابقه کم این ورزش در حوزه بانوان نباید انتظار زیادی از بانوان  داشت ولی طی یک سال  اخیر این رشته ورزشی در بخش بانوان  کامل در سطح استان نهادینه شده است وآینده خوبی دارد  .

او با اشاره به بحث اعزام ها نیز عنوان کرد: در بحث آقایان 21 اعزام به قهرمانی کشورداشتیم .

رییس هیئت دوومیدانی  لرستان سالن سرپوشیده دوومیدانی  دهکده المپیک خرم آباد را یک ظرفیت فوق العاده برای رشد ورزش دوومیدانی استان وکشور عنوان کرد و افزود: قول برگزاری مسابقات دو ومیدانی آسیا در بهمن ماه  به لرستان داده شده است  واین سالن باتوجه به استاندارد های لازمی که در آن وجوددارد  آماده برگزاری مسابقات آسیایی است .

سپهوند با اشاره به بعد همگانی ورزش دوومیدانی در استان ،نیز یاداوری کرد:با توجه به اهمیت توسعه ورزش همگانی   تخصصی ترین پیست  خودرا در سانس های مختلف در اختیار  عموم مردم  قرار داده ایم همچنین   مسابقات محلات ،دوی صحرانوردی ،عمومی را  به مناسبات های مختلف برگزار کرده ایم .

 او از وجود  800 ورزشکارسازمان یافته ورزش دوومیدانی در سطح استان خبردادو گفت: این رشته در شهرهای بیرانشهر ، چگنی ،پلدختر وزاغه نیزفعال شده است وحتی اخیرا نیز ورزشکارانی از مناطق سیل زده استان مثل معمولان در مسابقات شرکت کرده اند .

 سیاوش سپهوند بیان کرد:  یک لیگ استانی را به نام پایابه معنای کار مانا وجاودانه وریشه ایی  را در استان طراحی کردیم که بدون شک بررشد ورزش دو ومیدانی استان موثر خواهد بود .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندارد پوست دوومیدانی رشد آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۳۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، هاشم زهی فرماندار قصرقند گفت: این بازی‌ها با همکاری استانداری، اداره کل ورزش و جوانان استان و فرمانداری قصرقند با هدف ایجاد شور و نشاط در بین مناطق سیل زده این شهرستان برگزار می‌شود.
دهمرده معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: شهرستان قصرقند در برگزاری بازی‌های بومی و محلی زبانزد است و این جشنواره در احیا این بازی‌ها نقش مهمی دارد.
در پایان این جشنواره از نفرات برتر در رشته‌های مختلف تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • مسابقات بین المللی دوومیدانی دبی| اسماعیل نژاد برنزی شد/ قهرمانی امیریان در رقابت ۸۰۰متر
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی