Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام عظیمی سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی در جدیدترین تغییرات خود، دبیر فدراسیون را برکنار کرد!به گزارش بلاغ،در حالی زمان ریاست چهار ساله محمود رشیدی رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی یکشنبه 23 اردیبهشت ماه به پایان رسید که طبق تصمیم مسئولان وزارت ورزش و جوانان  شهرام عظیمی به عنوان سرپرست فدراسیون معرفی شد تا به مدت سه ماه به عنوان سرپرست در این فدراسیون فعالیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عظیمی طی چند وقت اخیر تغییراتی را در فدراسیون ورزش های رزمی ایجاد کرده که گویا این تغییرات تمامی ندارد و امروز در جدیدترین تغییرات خود، فرهنگ شادنیا سرپرست دبیری فدراسیون را برکنار کرد.

عظیمی پس از اینکه سرپرستی فدراسیون را برعهده گرفته، رئیس کمیته آموزش و صدور احکام، دبیر کمیته آموزش و... را برکنار کرده است.

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۴۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران در فرهنگ جامعه نقش‌آفرین هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری عصر پنجشنبه در آئین تجلیل از دختران مدال‌آور در رشته‌های ورزشی وشو و کاراته به نقش ورزشکاران در فرهنگ جامعه اشاره و اظهار کرد: مردم به ورزشکاران نگاه می‌کنند و از آنها الگو می‌گیرند.

فرماندار مشهد خطاب به دختران ورزشکار مشهدی گفت: شما می‌توانید الگوهای خوبی برای جامعه باشید.

وی با بیان اینکه از دیرباز در کشور ما به ورزشکاران رشته‌های رزمی به عنوان الگوهای مثبتی توجه می‌شود، افزود: ورزش‌های رزمی که به نوعی به تمدن ما هم وابسته است ویژگی‌هایی مانند مردانگی، اخوت و توانمندی را به جامعه نشان می‌دهد.

داوری با تاکید بر اینکه ورزش تضمین کننده سلامتی است تصریح کرد: ورزش حرفه‌ای علاوه بر تضمین سلامتی فرد، اقتدار کشور را به همراه دارد و سلامت جامعه را تضمین می‌کند.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: ورزش‌های رزمی علاوه بر سلامت شخص و جامعه با فرهنگ سازی موجب ارتقای جامعه هم می‌شود.

وی بر برنامه ریزی، هم‌افزایی و تعامل با حوزه‌های مختلف در راستای جذب حامی مالی و توسعه فعالیت‌های ورزشی تاکید کرد.

کد خبر 6095343

دیگر خبرها

  • ورزشکاران در فرهنگ جامعه نقش‌آفرین هستند
  • شوک شبانگاهی به استقلال؛ علی خطیر برکنار شد
  • خطیر برکنار و سمیعی سرپرست استقلال شد
  • علی خطیر برکنار شد/ انتخاب سرپرست جدید برای باشگاه استقلال
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • هاشمی‌منش رئیس جدید کونگ‌فو و هنرهای رزمی
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابند