Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سابق فدراسیون جهانی فوتبال، آماده است تا این سازمان را به دادگاه بکشاند.

طرفداری- سپ بلاتر، رئیس سابق فیفا که در حال حاضر ممنوعیت 6 ساله به دلیل رسوایی در سال 2015 را سپری می کند، جدال تازه ای را با این سازمان، شروع کرده است.

به گزارش Goal، بلاتر 83 ساله در مصاحبه با BBC، از این گفت که به دلیل لطمه زدن فیفا به نام و اعتبارش، قصد دارد تا این سازمان را به دادگاه بکشاند و دنبال 60 ساعتی (ساعت مچی) است که این سازمان مصادره کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلاتر بعد از 17 سال ریاست بر فیفا، در سال 2015 به دلیل آشکار شدن رشوه او به میشل پلاتینی، رئیس سابق یوفا، از این سمت کنار گذاشته شد. البته بلاتر و پلاتینی همچنان این حقیقت را انکار می کنند.

به طور تصادفی، اتهاماتی در مورد رسوایی اخلاقی اش نیز در آن زمان مطرح شد، اما 4 سال بعد، هنوز هیچ دادگاهی برگزار نشده و رسیدگی به خانواده، مهم ترین نگرانی رئیس سابق فیفا در این زمینه است.

چهار سال شده و هیچ اتفاقی رخ نداده است. این پرونده باید حل و فصل شود، برای اینکه این مورد بیهوده است. هیچ اتهامی وجود ندارد، در غیر این صورت آنها خیلی وقت پیش اقدامی انجام داده بودند. اما هنوز مطمئن نیستم که این قضیه به این زودی برطرف شود. من می خواهم از حق خود زمانی که زنده ام دفاع کنم. من هنوز روحیه جنگندگی ام را از دست ندادم. اکنون احساس آرامش می کنم اما خانواده ام آسیب دیدند. آنها بیشتر از من صدمه دیدند. نوه من هنگامی که 14 سال سن داشت در مدرسه مورد اتهام دیگران قرار گرفت و مجبور به ترک مدرسه شد.

به عنوان بخشی از تکذیب قانونی بلاتر، او همچنین ادعا کرده است که فیفا مالکیت اموال او را نیز در اختیار گرفته است. میان اقلامی که گفته می شود به مصادره فیفا درآمده است، بلاتر توجه ویژه ای به حدود 60 ساعت مچی دارد که انتظار دارد برگردانده شوند. او در ادامه گفت:

این ها ساعت های من هستند، ساعت هایم را بدهید. این برای من مهم است. من در کارخانه ساعت سازی کار کردم و مجموعه خود را درست کردم. 41 سال آنها (ساعت ها) در فیفا بودند، من می توانستم آنها را خیلی وقت پیش به خانه ببرم. چرا آنها برای این ساعت ها می جنگند؟ هیچ احترامی در کار نیست، هیچ احترامی از جانب رئیس وجود ندارد.

در جواب به ادعاهای بلاتر، فیفا خیلی سریع به گذشته این مرد اشاره کرد. سخنگوی فیفا به BBC گفت:

آقای بلاتر بی شک می تواند عقایدش را بیان کند، اما در عین حال خوب است به یاد بیاوریم که این عقاید و اتهامات از جانب کسی مطرح می شود که به دلیل رفتار غیر اخلاقی، به مدت 6 سال از فعالیت های فوتبالی محروم شد.

در این میان، ما همچنین می دانیم که مسئولین سوئیس به تحقیقات درباره سوء رفتارهای احتمالی او ادامه می دهند و فدراسیون جهانی فوتبال فیفا امیدوار است تا این تحقیقات به زودی به نتیجه برسند. نگرش ها و عقاید آقای بلاتر در این مورد باید دیده شود، این عقاید با رفتارهای او در طول این سال ها تناقض دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۴۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزای علم و فناوری آنا، کاروان «بی واسطه» راهی دانشگاه آزاد اصفهان شده است. این قسمت به دنبال این سوال است که آیا دانشگاه‌های کشور می‌توانند از مقاله محوری فاصله بگیرند و خروجی‌های کاربردی برای کشور داشته باشند؟

مهمان این قسمت از برنامه «بی‌واسطه» دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی است. این برنامه امشب ( شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه) ساعت ساعت ۱۹  از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • ببینید | تدابیر پیشگیری از خواب آلودگی بهاری
  • جمیله علم الهدی خطاب به غربی ها: به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید
  • (ویدیو) صف طولانی اصفهانی‌ها برای سروش صحت
  • آرامکو عربستان شریک تجاری فیفا در جام جهانی ۲۰۲۶
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
  • عربستان اسپانسر فیفا شد!‏