Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@23:04:10 GMT

دنیزلی: پیدا کردن بازیکن خارجی آسان نیست

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۰۴۸۰۳

دنیزلی: پیدا کردن بازیکن خارجی آسان نیست

مصطفی دنیزلی می‌گوید سه بازیکن جدید به زودی توسط تراکتور به خدمت گرفته خواهند شد.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم تراکتور در ابتدای صحبت های خود گفت:  اکنون تمرینات بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده جلو می‌رود و طی این هفته، اردوی تیم در شهر ارزروم ترکیه آغاز خواهد شد.

 

مصطفی دنیزلی درباره تغییرات تیم تراکتور هم گفت: تیم نسبت به سال گذشته تغییراتی داشته و بازیکنانی جذب شدند و از طرفی نقل‌و‌انتقالات همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از روزی که من آمده‌ام به همراه مدیریت باشگاه، فعالیت‌های نقل و انتقالاتی را جلو می‌بریم و فیلم بازیکنان متعددی از تمامی قاره‌ها را مشاهده کرده‌ایم و به دنبال جذب نفراتی هستیم که بتوانند خودشان را با شرایط زندگی در تبریز، غذاهای ایرانی، هواداران و سایر بازیکنان وفق دهند؛ به طبع یافتن چنین بازیکنانی راحت نیست.

 

دنیزلی درباره شروع لیگ نیز توضیح داد: هنوز زمان دقیق آغاز مسابقات لیگ برتر مشخص نیست، اما این موضوع باعث سردرگمی‌ ما نمی‌شود؛ چرا که هم برای آغاز مسابقات در دهم مرداد و هم برای هجدهم مرداد برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

مربی کهنه کار ترکیه ای همچنین اضافه کرد: وضعیت بازیکنان سال گذشته و بازیکنان جدید را بررسی کرده و در حال شناخت آن‌ها هستم، همچنین سیستم بازی تیم در فصل گذشته را هم ارزیابی می‌کنم که آیا این سیستم خوب بود؟ با بازیکنان کنونی می‌توان آن سیستم را پیاده کرد و یا باید تغییراتی اعمال شود؟ این موضوع در اردوی ترکیه نیز بررسی خواهد شد.

 

دنیزلی در پایان راجع به فهرست نفرات مدنظر خود به سایت رسمی تراکتور گفت: این تیم کامل متشکل از 21 یا 22 بازیکن است که در بین آنان بازیکنان جوان، بازیکنانی در رده سنی 26 و 27 سال و بازیکنان بالای 30 سال جای دارند.

مصطفی دنیزلی تراکتورسازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها مصطفی دنیزلی تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۴۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم

عباس علی آبادی  با اشاره به موضوع واردات اتوبوس و کشنده، گفت: امروز در تولید کشنده و اتوبوس نیازمند خارجی نیستیم بلکه نیازمند تأمین هزینه‌ها و زمان هستیم اما گاهی به بهانه تأمین مالی و گاهی به بهانه اینکه فوری نیاز داریم، واردات صورت می‌گیرد.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه چگونه باید جلوی بهانه‌جویی‌ها را گرفت، تاکید کرد: به هر حال هر بار به دنبال بهانه هستند تا راهی پیدا کنند و به منفعت برسند.

وزیر صمت ادامه داد: در حال حاضر یکی از بهانه‌های مهم این است که تأمین کنندگان خارجی مایل به تأمین مالی هستند، بنابراین ما باید این بهانه‌ها را از بین ببریم و روش‌هایی را برای تأمین مالی و مشارکت دادن مردم در این امر پیدا کنیم تا با این بهانه‌ها به سمت خارجی‌ها نرویم.

علی آبادی عنوان کرد: یکی دیگر از بهانه‌ها این است که گاهی اعلام می‌کنند تعداد زیادی دستگاه آن هم به صورت فوری نیاز دارند؛ در حالی که اگر این موضوع را از قبل به تولیدکننده بگوییم تولیدکننده هم نسبت به تولید محصول مذکور اقدام می‌کند.

وی گفت: متأسفانه این مساله وجود دارد اما به هر حال ما به دنبال رفع آنها هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • هفته اول خوب باشیم کسب سهمیه المپیک آسان خواهد بود
  • بهانه ژاوی مردود است: بارسا اصلا بی‌تجربه نیست!‏
  • بازیکنان استقلال شایسته قهرمانی هستند/ از آکادمی استقلال بی خبرم
  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • ادعای جالب رضا عنایتی: مثل من پیدا نمی‌شود!
  • استعلام از سازمان لیگ: گلر خارجی محروم نیست
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود