Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست صمیمی روستای هدف گردشگری طبس با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید و مسوولین استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سبزوار، سبحانی فر نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: این منطقه در بحث گیاهان دارویی ظرفیت زیادی دارد که باید به آن توجه شود، همچنین در صنایع دستی بسیار جای کار دارد و می تواند منبع درآمد خوبی برای مردم منطقه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:این منطقه در بخش گردشگری نیز ظرفیت خوبی، با توجه به کریدور شرق به غرب و شمال به جنوب دارد و باید مورد توجه قرار گیرد.

سبحانی فر گفت: فرهنگ و پیشینه منطقه چون مشاهیر بنامی در خود جای داده و میراث به جا مانده ی خوبی دارد، نیاز به این است که سازمان گردشگری کار را به مردم واگذار کند و خود افراد سرمایه گذاری کنند.

وی در خصوص آب و هوای منطقه طبس نیز گفت: آب و هوای بسیار خوب طبس نیز یک محیط گردشگری خوب ایجاد کرده و باید روی آن سرمایه گذاری شود، بحث بسته بندی محصولات کشاورزی نیز باید سرمایه گذاری شود و اشتغال و درآمد خوبی برای مردم باشد.

در ادامه دکتر اصغر نورالله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: در خصوص ظرفیت ها و مزیت های طبس با توجه به اینکه گردشگری است و باید محور این کار قرار گیرد، ما حمایت می کنیم طرح های بیشتری اجرا شوند تا همه از آب و هوای خوب منطقه استفاده کنند.

وی ادامه داد: اگر طرحی باشد که بتواند خدمات مطلوب ارائه دهد حتما حمایت می کنیم، زیرا توسعه گردشگری باعث می شود محصولات باغی، از طریق فروشگاه های خود روستا قابل عرضه باشد.

نورالله زاده تاکید کرد:حتی بسته بندی این محصولات نیز اشتغال ایجاد می کند.

وی گفت: در خصوص باشگاه ورزشی هم اگر توجیه اقتصادی داشته باشد، می توانیم تسهیلات دهیم و ایجاد شود و اگر بتواند درآمدزایی مناسب داشته باشد مورد حمایت قرار می گیرد.

وی در خصوص وام های پرورش دام نیز گفت: محدودیت هایی برای دام اصلاح نژاد وجود دارد و باید بررسی شود و در صورت تایید حتما این طرح حمایت می شود و تسهیلات را اختصاص می دهیم.

نورالله زاده در خصوص کسب و کار روستا گفت: در حوزه خدمات روستا و کسب و کار مردم، ما نیز علاقه به حمایت داریم و حتما با هماهنگی تسهیلاتی را در این راستا اختصاص می دهیم.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اشتغال کسب و کار گردشگری مجلس شورای اسلامی محصولات کشاورزی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۴۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است

به گزارش خبرگزاری مهر، ارتشبد سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه در این دیدار با محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، پاسخ ایران را مطابق با حق دفاع مشروع ایران دانست.

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران ضمن تشکر از حمایت و مواضع فدراسیون روسیه در محکومیت اقدام غیرقانونی و ناقض قوانین بین‌المللی رژیم صهیونیستی و حمایت از اقدام مشروع ایران در پاسخ به گستاخی این رژیم اظهار داشت: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشورهای غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است.

وزیر دفاع ایران با اشاره به تحرکات ناتو و برخی کشورهای غربی در توسعه به شرق و حضور در جغرافیای امنیتی شانگهای بر استفاده از ظرفیت‌های سازمان همکاری شانگهای برای رفع تهدیدات مشترک تاکید کرد.

امیر محمدرضا آشتیانی با اشاره به سوابق طولانی مناسبات دفاعی و نظامی دو کشور بر توسعه مناسبات فی مابین جهت استحکام ثبات و امنیت در منطقه و نفی یک جانبه گرایی در روندهای جهانی تاکید کرد.

دو طرف در عین حال با توجه به تجربه موفق دو کشور در مقابله با تروریسم در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت مقابله با تهدیدات تروریستی، تجزیه طلبی و افراط گرایی که از اهداف اصلی سازمان همکاری شانگهای نیز می‌باشند تاکید کردند.

وزرای دفاع ایران و روسیه با تاکید بر اینکه تحولات منطقه قفقاز جنوبی برای منافع مشترک دو کشور حائز اهمیت می‌باشد تصریح کردند: حضور بازیگران فرا منطقه‌ای و مداخله گر در این مناطق بر خلاف منافع مشترک دو کشور می‌باشد و فرمت منطقه‌ای ۳+۳ که با حضور کلیه کشورهای منطقه قفقاز در حال اجرا می‌باشد چارچوبی مناسب برای حل و فصل مشکلات می‌باشد.

کد خبر 6089352 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • نخیلات اشکنان لامرد در آتش سوخت
  • آتش سوزی ۲۰۰ اصله نخل در اشکنان لامرد
  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی