Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@12:07:39 GMT

اجرای نمایش خیابانی «حاجت روا» در یاسوج

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۰۵۱۵۳

اجرای نمایش خیابانی «حاجت روا» در یاسوج

نمایش خیابانی «حاجت روا» به نویسندگی و کارگردانی فردین یزدانی اصل در پارک ساحلی شهر یاسوج به اجرا رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «رضا رفیعی» شب گذشته به خبرنگاران، گفت: به مناسبت دهه کرامت نمایش خیابانی «حاجت روا» به نویسندگی و کارگردانی فردین یزدانی اصل در پارک ساحلی شهر یاسوج به اجرا رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: هنرمندان هم استانی با ارائه آثار نمایشی در ترویج فرهنگ منور رضوی در شهرستان های مختلف استان در حال فعالیت و اجرا در میادین و تفرجگاه های این استان هستند.

 

وی ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت و همکاری بنیاد بین المللی امام رضا (علیه السلام)،مرکز هنرهای نمایشی کشور، معاونت هنری و سینمایی و انجمن هنرهای نمایشی استان اقدام به برگزاری شب های «تئاتر خیابانی رضوی» کرد.

 

رفیعی خاطرنشان کرد: نمایش «حاجت روا» کاری از گروه هنری وار به معرفی بخشی از آئین های نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد در فرهنگ رضوی و کرامات حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) می پردازد.

 

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این نمایش فردین یزدانی، فاطمه حقیقت، عباسعلی روشنک، مجید ناجی، لیلا زارع، مهسا زارع، فروزان دسترنج، تارا درخشان مقدم، آوا غزالی، پارسا زارع و امیر علی دیده ور نقش آفرینی می کنند. 

 

وی گفت: اجرای این نمایش آئینی مورد استقبال مردم و مسافران تابستانه شهر یاسوج قرار گرفت.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت خبرگزاری شبستان نماز جمعه خطبه نماز جمعه حج انقلاب اسلامی خطبه های نماز جمعه مشهد فرهنگ و ارشاد انجمن هنرهای نمایشی امام رضا ع هنرمند هنرهای نمایشی نمایش دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۵۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 

 بنا بر اعلام شورای نظارت و اریابی، به دلیل همزمانی با شب شهادت امام جعفر صادق(ع)، همه نمایش‌های در حال اجرا(به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.  

مطابق این گزارش، ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶  اردیبهشت‌ماه از سر گرفته خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • اجرای مانور‌های نمایشی شهر فرهنگی ویژه معماری