Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، اولین نشست بررسی مشکلات هیات ورزشی خراسان جنوبی با مجید پورعیسی رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان خراسان جنوبی به دعوت مهران سرپرست مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

در این نشست روسای هیات ورزشی درخواست های خود را بیان کردند که   تهوری بازرس ویژه فدراسیون جودو ایران و رئیس هیئت جودو خراسان جنوبی خواستار احداث خوابگاه برای ورزشکاران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مطالبات جامعه ورزشی استان خوابگاه است گفت: به علت نبود زیرساخت ها نمی توانیم میزبانی مسابقاتی را بگیریم.

 

تمرین شمشیربازان در زیرزمین های نمور

قلاسی مود رئیس هیئت شمشیربازی استان بااشاره به اینکه سوم کشوری در مسابقات تیمی و المپیاد، دعوت شده به تیم ملی و در لیگ کشور رتبه 5 کشور را داریم عنوان کرد: محل تمرین ما زیرزمین است که نیازمند توجه ویژه است.

 

از ورزشکاران حمایت کنید معافیت مالیاتی بگیرید

علیزاده بیرجندی رئیس هیات ورزش کارگری استان با بیان اینکه از حمایت های وزارت تعاون و وزارت ورزش برخوردار نیستیم عنوان کرد: کارخانجات ما مالیات های میلیارد تومانی می دهند اما حاضر نیستند به ورزش ورود کنند. وی خاطرنشان کرد: طبق قانون صنایعی که از ورزش کارگری حمایت کنند از برخی از بخش های مالیات معاف هستند.

 

خراسان جنوبی میزبان تیم ملی کشتی بانوان آلیش کشور

سروری رئیس هیئت کشتی خراسان جنوبی نیز عنوان کرد: 25 تیرماه خراسان جنوبی میزبان تیم ملی کشتی آلیش بانوان ایران خواهد بود و برای برگزاری لیگ های کشتی، اعزام کشتی گیران به مسابقات نیازمند حمایت سازمان برنامه بودجه هستیم.

 

بیرجند نیازمند زورخانه بین المللی

مهدی قمری عضو فنی کمیته بین المللی ورزش های پهلوانی نیز بیان کرد: در سال  گذشته هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان 90 مدال رنگارنگ را کسب کرد. وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی ظرفیت برگزاری مسابقات بین المللی را دارد گفت: ساخت زورخانه بین المللی یکی از مطالبات جدی ما است.

 

بزرگترین پیست آسیا به همت شهرداری در بیرجند احداث شد

رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان جنوبی نیز در این نشست به موفقیت های هیئت اشاره کرد و افزود:  6 دوچرخه سوار به اردوی تیم ملی دعوت شد. وی افزود:  در رشته تریال، بزرگترین پیست آسیا به همت شهرداری در بیرجند احداث شده است که در همین راستا 3 مقام کشوری، مقام دوم استعدادهای برتر را کسب کردیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بودجه جامعه جودو خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۵۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایه‌ی سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • عواقب بند س تبصره ۶ قانون بودجه | وقتی برای معافیت‌ها سقف تعیین شود چه می‌شود؟
  • بودجه گروگان بورسی‌ها
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟