Web Analytics Made Easy - Statcounter

والیبالیست دانشجوی کشورمان گفت: تیم‌هایی که در والیبال دانشجویان شناخته شده نیستند، تیم‌های بزرگ را غافلگیر می‌کنند. ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۰ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از ایتالیا، طیب عینی، بازیکن‌ تیم والیبال دانشجویان کشورمان در سی امین دوره یونیورسیاد در خصوص دیدار با فرانسه اظهار داشت: بازی خوبی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4 دوره در رده نوجوانان و جوانان آسیا و جهان شرکت کردم اما هیچ شناخت و فیلمی از بازیکنان آن نداشتیم‌. فرانسه یک بازیکن قدرتی زن داشت که در سری Aایتالیا بازی می‌کند و بازیکن موثری بود.

وی در ادامه افزود: در دو ست اول غافلگیر شدیم و نتیجه را واگذار کردیم اما در ست سوم و چهارم به بازی برگشتیم. در ست پنجم از ابتدای بازی 4 امتیاز عقب افتادیم که جو تیم خراب شد. از مردم می‌خواهم که برای ما دعا کنند تا در ادامه بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

والیبالیست کشورمان در خصوص سایر دیدارهای مرحله گروهی یادآور شد: روسیه، برزیل، ژاپن، چین و آرژانتین در رده نوجوانان و جوانان شناخته شده هستند و ما با آنها بازی کردیم اما در این رده سنی کانادا و فرانسه در جهان مقامی نداشتند و شناخته شده نیستند و چون از آنها شناختی وجود ندارد تیم‌های قدرتمندی مثل ایران را غافلگیر می‌کنند. امیدوارم بتوانیم برابر لهستان هم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

یونیورسیاد 2019 ایتالیا| صعود دو پله‌ای کاروان ایران با مدال نقره تفنگ+ برنامه بازی‌های امروزیونیورسیاد 2019 ایتالیا| نکونام: در فینال شانس با من یار نبود/ بهترین تیراندازان دانشجو به ایتالیا آمده‌اند



انتهای پیام/

R1435/P/S3,31/CT1 واژه های کاربردی مرتبط والیبال والیبال ایران یونیورسیاد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال ایران یونیورسیاد والیبال والیبال ایران یونیورسیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۵۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان

والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع روی تور لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان انتخاب و همچنین در لیست تیم شش نفره تیم رویایی فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مهدی جعفروند بازیکن سابق تیم والیبال شهرداری ارومیه و لژیونر ارومیه‌ای کشورمان در رقابت‌های لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان جز برترین‌های فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ قرار گرفت.

جعفروند که امسال در تیم والیبال آذرریل جمهوری آذربایجان حضور داشت، توانست همراه با این تیم و با کسب ۲۷ برد و تنها سه باخت قهرمان رقابت‌های لیگ برتر این کشور شود.

این بازیکن ۲ متر و ۹ سانتی‌متری در پایان رقابت‌های لیگ برتر توسط کارشناسان و ارزیابان لیگ آذربایجان به عنوان برترین بازیکن در پست مدافع روی تور برگزیده شد.

با این انتخاب وی همچنین در لیست تیم شش نفره منتخب و رویایی فصل گذشته لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان نیز قرار گرفت.

کد خبر 748512

دیگر خبرها

  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • اوسمار: نتوانستیم عملکرد همیشگی را داشته باشیم
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان