Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@04:00:04 GMT

رکوردشکنی بنتلی در پیست پایکس پیک

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۰۵۸۲۹

رکوردشکنی بنتلی در پیست پایکس پیک

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیران برند انگلیسی بنتلی در سال جاری درحالی صدمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفتند که اهدافی بزرگ و جالب را در سرداشتند. این شرکت که از سال ۱۹۹۸ تحت مالکیت فولکس‌واگن آلمان فعالیت می‌کند، همواره به عنوان برند تولید خودرو‌های لاکچری و لوکس با امکانات و قابلیت‌های پیشرفته و قیمتی بالا شناخته می‌شود، البته بنتلی حضور کمی در عرضه تولید مدل‌های اسپرت و حتی مسابقه‌ای نیز دارد، اما تولیدات اصلی این شرکت، خودرو‌های بالارده با تولید محدود هستند که مشتریان خاص خود را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رکوردشکنی بنتلی در ارتفاع ۴ کیلومتری از سطح دریا

شرکت بنتلی به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس خود اعلام کرد که می‌خواد رکورد سرعت مسابقات بین‌المللی پایکس پیک هیل کلایمب را بشکند. البته اعلام این خبر کمی عجیب بود، زیرا بنتلی با خودرو‌های لوکس خود هرگز به دنبال رکوردشکنی نبوده و فعالیتش با شرکت‌هایی مانند فراری، پورشه یا لامبورگینی کاملا متفاوت است. اما در هر صورت بنتلی با خودرو بسیار معروف خود یعنی کانتیننتال جی‌تی به پیست منطقه پایکس پیک رفت تا رکوردشکنی کند. این رویداد در روز یک‌شنبه رخ‌داد و بنتلی کانتیننتال جی‌تی با شماره صد (به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس شرکت) و با راننده مشهور دنیای خودرو‌های مسابقه‌ای، رایس میلن توانست مسیر ۲۰ کیلومتری و پرپیچ‌و‌خم پایکس پیک را در ۱۰ دقیقه و ۱۸ ثانیه و ۴۸۸ صدم‌ثانیه طی کند، رایس میلن با ثبت این زمان توانست رکورد خودرو‌های تولید انبوده این زمین مسابقه را ۸.۴ ثانیه بهبود ببخشد. این پیست دارای ۱۵۶ پیچ بوده و ارتفاع خط پایان آن ۴ هزار و ۲۸۹ متر بالاتر از سطح دریا است که همین موضوع به علت فشار هوا، کار خودرو‌های مسابقه‌ای را دشوار می‌کند، اما کانتیننتال جی‌تی شماره ۱۰۰ توانست با قدرت بالا پیشرانه، رکورد جدید این زمین مسابقه را به نام خود ثبت کند.

کانتیننتال جی‌تی شماره ۱۰۰

این مدل نسبت به نسخه اصلی هیچ تفاوتی از نظر قدرت و بازدهی نداشته و بنتلی مشخصات کانتیننتال جی‌تی را برای ثبت این رکورد، تغییر نداد، به این ترتیب کانتیننتال جی‌تی شماره ۱۰۰ با همان پیشرانه ۶.۰ لیتری توربو دوقلو ۱۲ سیلندر مورد استفاده در مدل‌های اصلی، در پیست پایکس پیک حاضر شد، این پیشرانه ۶۲۶ اسب‌بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. نیرو از طریق سیستم انتقال ۸ سرعته خودکار کلاچ‌دوگانه به تمام چرخ‌ها هدایت می‌شود، این مدل با حداکثر سرعت ۳۳۳ کیلومتر در ساعت، صفر تا صد را در ۳.۶ ثانیه طی می‌کند.

بیشتر بخوانید:فناوری هوشمند فورد، ارتباط تمامی وسایل نقلیه و عابران را فراهم می‌سازد

انتهای پیام/

رکوردشکنی بنتلی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتومبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۵۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)

شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی 2 محصول خود را اعلام کرد. در این طرح فروش، 2 محصول این شرکت شامل جک J4 و کی ام سی T8 به فروش می رسند.

به گزارش عصر ایران بر اساس اعلام شرکت کرمان موتور این شرکت فروش اقساطی خودرو پیکاپ T۸ را از 17 تا 31 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ آغاز کرد. قیمت خودرو تی۸ برای سال ۱۴۰۳ مبلغ یک میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان اعلام شده است .

فروش خودرو پیکاپ کی ام سی T۸ با پیش پرداخت 997 میلیون تومانی و دوره های بازپرداخت اقساط بصورت ۱۸، ۲۴ و 36ماهه اعلام شده است. سند محصول در رهن شرکت کرمان موتور خواهد بود. جریمه تاخیر در تحویل خودرو نیز ماهیانه ۳ درصد می باشد. زمان تحویل خودرو پیکاپ T۸ به خریداران 90 روز کاری خواهد بود.

جدول فروش اقساطی T8

همچنین  فروش اقساطی خودرو سواری جی۴ نیز از 17 تا 31 اردیبهشت از سوی کرمان موتور انجام می شود. قیمت خودرو سواری جی۴ برای سال ۱۴۰۳ مبلغ ۷۹۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام شده است. فروش خودرو جی۴ با پیش پرداخت ۵۴۱ میلیون تومانی و دوره های بازپرداخت اقساط بصورت ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه اعلام شده است.

زمان تحویل خودرو جی۴ به خریداران ۶۰ روز کاری خواهد بود و رنگ خودروهای سواری جی۴ نیز سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، قرمز، آبی زنگاری و قهوه ای متالیک اعلام شده است. جدول فروش جک جی 4 کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تحویل تاکسی های تمام برقی کرمان موتور به تاکسیرانی تهران (+عکس) نمایش رسمی جک T9 توسط کرمان موتور در نمایشگاه خودرو تهران (+فیلم، عکس و مشخصات خودرو)

دیگر خبرها

  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • هواوی مخفیانه از مسابقات تحقیقاتی در آمریکا حمایت مالی می‌کند
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • (ویدئو) رکوردشکنی مدونا، یک و نیم میلیون نفر در کنسرت برزیل شرکت کردند
  • شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • رکوردشکنی تاریخی در المپیک پاریس با دوپینگ‌های مجاز «ناسا»