Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر همایش تجلیل و تکریم از امامزاده محمد صالح (ع) انار گفت: مراسم تجلیل و تکریم از امامزاده محمدصالح (ع) شهرستان انار با حضور مقامات و مسئولان استان و شهرستان انار و زائرین روز دوشنبه در انار برگزار میشود .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمدرضاخواجه پور دبیر همایش تجلیل و تکریم از امامزاده محمد صالح (ع) انار در گفتگو با خبرنگار راه آرمان؛گفت: به مناسبت  پنجم ذیقعده روز تجلیل و تکریم از امامزادگان وبقاع متبرکه همایش استانی تجلیل و تکریم از امامزاده محمدصالح (ع) شهرستان انار با حضور مقامات و مسئولان استان و شهرستان انار، زائرین و مجاورین آستان مقدس امامزاده محمدصالح( ع) روز دوشنبه ۱۷ تیرماه بعد از نماز مغرب و عشا در صحن امام حسن مجتبی ( ع) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضاخواجه پور در ادامه افزود: در این همایش ضمن اجرای چند برنامه فرهنگی و گلباران مضجع شریف امامزاده محمدصالح (ع) از سخنرانی حجه الاسلام والمسلمین  تدینی مدیر کل محترم اوقاف وامور خیریه استان برگزار میشود.

وی همچنین گفت :  در این مراسم به کسانیکه نام آنها محمدصالح باشد هدایای متبرک آستان مقدس امامزاده محمدصالح اهدا خواهد شد.

ضمنا حضور افرادی که نام محمد صالح دارند با به همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه در مراسم الزامیست.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۶۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ معاون عملیاتی پلیس راه کشور در همایش حمل و نقل استان با بیان اینکه ۱۴ درصد تصادفات جاده‌ای در کشور در حوزه حمل و نقل است، گفت: همه دستگاه‌ها باید همکاری‌های لازم را در راستای کاهش تصادفات در حوزه حمل و نقل داشته باشند.
سرهنگ قلی نیا با اشاره به اینکه سالانه حدود ۲۰ هزار نفر در تصادفات جاده‌ای کشور جان خود را از دست می‌دهند، افزود: باید با فرهنگ سازی و آموزش این رقم را در کشور کاهش داد.
در پایان این همایش از فعالان و دست اندرکاران حوزه حمل و نقل استان همدان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • تکریم شان معلم در این هفته بسیار مهم است/انتخاب۷معلم نمونه استانی
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری