Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مهدی مرادی، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان قروه در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: استان کردستان میزبان بقاع متبرکه امامزادگان و آرامگاه اصحاب و مشایخ بزرگی است که همواره مورد احترام مردم استان و منطقه بوده‌اند.


وی با اشاره به آغاز دهه کرامت و روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان افزود: دهه کرامت فرصتی برای تعالی بخشی اخلاق و شناخت سیره پیامبر(ص) و اهل بیت ایشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام مرادی شعار دهه کرامت را خدمت کریمانه، مهربانی به رسم اهل بیت(ع) دانست و بیان کرد: همه آحاد مردم باید در راستای ترویج فرهنگ مهربانی به رسم اهل بیت گام بردارند و در این شرایط اقتصادی با رحم و مروت با همدیگر زمینه را برای ترویج سیره اخلاقی پیامبر(ص) و اهل بیت (ع) را در جامعه ایجاد کنیم.


لازم به ذکر است؛ این برنامه به صورت پخش زنده در شبکه استانی کردستان و شبکه ملی شما به مدت یک ساعت پخش شد و در آن بقاع متبرکه و امامزادگان کردستان به مردم شریف ایران اسلامی معرفی شدند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان اجتماعی دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۶۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران بازوان توانمند جامعه‌

نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی در پیامی به مناسبت روز کارگر تأکید کردند: کارگران ستون تحقق اقتصاد مقاومتی و بازوان توانمند جامعه در ساختن ایران هستند.

در قسمتی از پیام نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی آمده است:
هفته کار و کارگر و به طور خاص یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر، سالروز پاسداشت مقام قشر زحمتکشی است که از آنها به عنوان عمود خیمه تولید ملی، ستون تحقق اقتصاد مقاومتی، شالودۀ ساختن ایران قوی و نیز بازوان توانمند جامعه در به دست آوردن تعالی و شکوفایی یاد می‌شود.

اسم گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با اسم «جهش تولید با مشارکت مردم» نقش و جایگاه کارگران را بیش از پیش در توسعه همه جانبه کشور نمایان می‌کند و در حقیقت این مهم زمانی به مرحله عمل و تحقق درمی‌آید که جامعه بزرگ و پرتلاش کارگری با حمایت همه جانبه دولت و مردم برای پیشرفت و تعالی کشور کمر همت ببندند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصتی برای ارتقای معارف ولایی
  • ‌معلم چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ + فیلم
  • بخشی از بودجه عمرانی همه دستگاه‌ها صرف آموزش کارگران می‌شود
  • دستگاه‌های اجرایی مکلف به اختصاص بخشی از بودجه عمرانی به مهارت آموزی کارگران شدند
  • کارگران بازوان توانمند جامعه‌
  • بخشی از بودجه عمرانی دستگاهها صرف آموزش کارگران می‌شود
  • دهه کرامت فرصتی مناسب برای تببین جایگاه اهل بیت علیهم السلام
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)