Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-03@00:19:04 GMT

نخستین مهدکودک قرآنی اسدآباد افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۰۶۸۵۶

نخستین مهدکودک قرآنی اسدآباد افتتاح می‌شود

مریم مهربانی مدیر روابط عمومی اداره بهزیستی و توان‌بخشی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: در هفته بهزیستی دو مهدکودک جدید شهری در این شهرستان افتتاح خواهد شد که یکی از این مهدکودک‌ها، نخستین مهدکودک قرآنی اسدآباد بوده که طی این هفته افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.
وی گفت: در حال حاضر شهرستان اسدآباد دارای 17 مهدکودک شهری و روستایی بوده که از این تعداد مهدکودک در حال فعالیت در این شهرستان تعداد 3 مهد شهری و 14 روستا مهد بوده و در این مهدکودک‌ها در مجموع 534 نونهال و نوباوه زیر نظر 26 نفر از مربیان آموزش می‌بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهربانی در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته بهزیستی در اسدآباد از 25 تا 31 تیرماه عنوان کرد: بیش از 24 عنوان برنامه شاخص به همین مناسبت در شهرستان برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با امام‌جمعه و فرماندار، نواختن زنگ بهزیستی، بازدید از منزل توان‌خواهان، تقدیر از کارکنان حوزه‌های مختلف، برگزاری کارگاهای آموزشی برای توان‌خواهان، انجام آزمایش‌های ایدز و هپاتیت در کمپ‌های شهرستان، برگزاری کارگاه آموزشی پیش از ازدواج، فرزند پروری، خانواده‌درمانی، انجام برنامه‌های رایگان کاردرمانی و گفتاردرمانی، انجام مشاوره رایگان به خانواده‌های توان‌خواهان، برنامه‌های ورزشی و هنری ویژه فرزندان مددجویان، مسابقه نقاشی با موضوع نماز، معلولیت، اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، مسابقه دارت ویژه بانوان و افتتاح کارگاه سبزی خردکنی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده به مناسبت هفته بهزیستی در این شهرستان خواهد بود.
مدیر روابط عمومی اداره بهزیستی و توان‌بخشی شهرستان اسدآباد در سخنان پایانی خود یادآور شد: طرح سنجش رایگان بینایی کودکان زیر 6 سال این شهرستان نیز به مناسبت هفته بهزیستی اجرا خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان بهزیستی مهدکودک قرآنی اسدآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۶۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون

ایسنا/فارس فرمانده سپاه کازرون از اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص هفته بسیج سازندگی در این شهرستان خبر داد.

حسین حیاتی امروز، ۱۲ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با هفته بسیج سازندگی و در بازه زمانی ۱۵ الی ۲۱ اردیبهشت‌ماه بیش از ۱۱۰ برنامه شاخص توسط سپاه کازرون در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به شعار سال اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال، بیشترین تلاش مشارکت دادن مردم در برنامه‌های بسیج سازندگی است که همه برنامه‌ها با محوریت مردم انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه کازرون از اعزام بیش از ۹۷ گروه جهادی با حضور ۵۰۰ نفر جهادگر برای ارائه خدمات در امورات فرهنگی، آموزشی، علمی و ورزشی به مناطق کم برخوردار این شهرستان خبر داد.

حیاتی در ادامه برخی از برنامه‌های شاخص این هفته را دیدار بسیجیان گروه‌های جهادی با امام جمعه شهرستان، برگزاری میز خدمت، ساخت و مرمت مسکن محرومین، افتتاحیه پروژه محرومیت‌زدایی، اعزام تیم دامپزشکی جهت واکسیناسیون دام و طیور به روستاها، ویزیت رایگان و پایش سلامت و.... اعلام کرد.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • مبارزه با سن مادر غلات در بیش از ۲۵ هزار هکتار از مزارع اسدآباد
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • افزایش دو برابری سطح زیرکشت کلزا در اسدآباد