Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار ابوزیدآباد از تخفیف ۲۰ درصدی عوارض پروانه ساختمانی به مناسبت دهه کرامت در این شهر خبر داد و گفت: در تمام فعالیت های شهرداری در حوزه مدیریت شهری، سعی می شود رویکرد فرهنگی آن هم لحاظ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، «رضا اسماعیل زاده» در جمع نمازگزاران مسجد قمربنی هاشم(ع) کوی سحرگاه ابوزیدآباد گفت: با پیشنهاد شهرداری و مصوبه شورای اسلامی شهر، به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت شهروندانی که جهت اخذ پروانه ساختمانی در این دهه به شهرداری ابوزیدآباد مراجعه کنند عوارض پروانه ساختمانی با اعمال ۲۰ درصد تخفیف محاسبه و لحاظ می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار ابوزیدآباد با تجلیل از فعالیت های فرهنگی، هنری و ورزشی طرح اوقات فراغت این مسجد اظهار داشت: نمازگزاران شرکت کننده در این مسجد اکثرا نوجوان و جوان هستند و جذب آن ها در فعالیت های فرهنگی و دینی و غنی سازی اوقات فراغت آنان از اهمیت به سزایی برخوردار است و شهرداری ابوزیدآباد هم در حد توان برای رونق بخشیدن به این فعالیت های فرهنگی همکاری خواهد کرد.

 

اسماعیل زاده، ایجاد نشاط و شادابی خانواده ها و شهروندان را بسیار حائز اهمیت دانست و با بیان اینکه همواره درصدد بوده ایم بهترین خدمات شهری را در این زمینه ارائه کنیم اذعان داشت: پارک شقایق به عنوان بزرگترین تفریگاه و تفرجگاه شهر شامل فضای سبز همراه با امکانات رفاهی و تفریحی دیگر در این فصل سال و در هفته میزبان چندین هزار مسافران و شهروندان است.

 

شهردار ابوزیدآباد با بیان اینکه در تمام فعالیت های شهرداری، سعی می شود رویکرد فرهنگی آن هم لحاظ شود تصریح نمود: عدم وجود نماز خانه در پارک شقایق یکی از دغدغه های فرهنگی در زمینه اهمیت دادن به فریضه نماز بود که شهرداری ساخت نماز خانه مناسب و مطلوب را اجرایی کرد.

 

اسماعیل زاده با بیان اینکه مجموعه شهرداری همواره با اعضای شورای اسلامی شهر در تعامل و ارتباط بوده اظهار داشت: با همدلی و وحدت می توان رضایت عمومی مردم را جلب کرد و با توجه به اینکه اینجانب نیروی بومی این شهر هستم،خدمتگزاری بی منت به مردم را همچون خدمت به خانواده خود می دانم‌.

توجه شهرداری و شورا به فعالیت های فرهنگی

 

رئیس شورای اسلامی شهر ابوزیدآباد هم در این نشست با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری در کنار عملیات عمرانی می بایست به فعالیت های فرهنگی هم توجه نماید اذعان داشت: شورای اسلامی شهر در صدد است با فعال نمودن کمیسیون فرهنگی و کمیته های مربوط به آن و با همکاری، هم فکری فعالین فرهنگی، نخبگان در برطرف ساختن مشکلات تلاش مضاعفی نماید.

 

مصطفی سهرابی افزود: باید از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود برای توسعه و پیشرفت شهر بویژه در حوزه فرهنگی، اجتماعی و عمرانی استفاده کرد.

 

وی افزود: برنامه ها و فعالیت های بسیار خوبی در مجموعه های مرتبط با مسجد قمربنی هاشم(ع) در حال انجام است و شورای شهر نیز همواره در مساعدت به فعالیت های فرهنگی در حد توان تلاش کرده است.

 

در پایان این مراسم، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر به پرسش های حاضران پاسخ دادند./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت خبرگزاری شبستان نماز جمعه خراسان جنوبي خطبه نماز جمعه انقلاب اسلامی خطبه های نماز جمعه بیرجند حج ابوزیدآباد آران و بیدگل ابوزیدآباد شهرستان آران و بیدگل عوارض آران و بیدگل عوارض شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۷۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در مراسم تودیع و معارفه که صبح امروز ترتیب یافته بود، سرپرست معاونت سازمان مدیریت پسماند، سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه یک، معاون خدمات شهری همچنین سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار ارومیه معرفی شدند.

بر اساس احکام جداگانه از سوی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه؛ مرتضی صفری‌سرا بعنوان سرپرست معاونت سازمان مدیریت پسماند، سعید کریمی بعنوان سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه یک، مسعود شیخی به عنوان معاون خدمات شهری منطقه چهار همچنین علی‌ پورفلاح بعنوان سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار ارومیه منصوب شدند.

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت چه برنامه‌هایی دارد؟
  • احداث بوستان «کرامت» نیازمند بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • «شهرگاه» تنها مکانیزم مدیریت شهری برای ارتباط با دانشگاه نیست
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها