Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدباقر برقراری شامگاه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملایر افزود: وظیفه ما در توسعه و تقویت فرهنگ در جامعه دو چندان است.

وی تاکید کرد: در پارک‌ها و بوستان‌های شهر خیمه معرفت و نماز جماعت برپا شود تا از ناهنجاری‌های اجتماعی کاسته شود.

حجت الاسلام برقراری با تاکید بر اینکه در زمینه ترویج عفاف و حجاب باید کار فرهنگی و انتظامی توأمان انجام شود بیان کرد: حجاب یادگار اهل بیت (ع) است و همین دلیل محکمی برای رعایت حجاب کافی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ملایر ادامه داد: نگاه خداوند به جامعه زنان بسیار تکامل یافته و ارزشمند است که این نگاه را باید ترویج و تکریم کنیم.

حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه پوشش کارکنان دولت باید اسوه و نمونه باشد افزود: بانوانی که نام یا کنیه حضرت فاطمه (س) یا حضرت معصومه (س) را دارند، مورد تشویق قرار گیرند.

وی تاکید کرد: باید از تردد افرادی که در بوستان‌ها و فضای سبز برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کنند، جلوگیری و حریم خانواده‌ها حفظ شود.

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر نیز در این جلسه ا اشاره به فرا رسیدن دهه کرامت بر لزوم برگزاری جشن‌های متناسب با این ایام در سطح شهر و القای نشاط و شادی در بین مردم تاکید کرد.

قدرت الله ولدی افزود: ایجاد نشاط و شادی قانونی، دینی و حلال به طور قطع مردم را به سمت ارزش‌ها هدایت و جذب می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ کرامت خانواده و سبک زندگی ایرانی و اسلامی، همه باید در این حوزه تلاش کنیم.

فرماندار ویژه ملایر حضور مسئولان در نماز جمعه را یکی از برکت‌های نظام و موجب جلب رضایت و اعتماد مردم دانست و اظهار داشت: بدون شک ما نتوانسته‌ایم در شهرستان شادی درست و دینی ایجاد کنیم که برخی به سمت حرکت‌هایی منافی فرهنگ عمومی و عرف جامعه می‌روند.

ولدی خواستار اطلاع رسانی درست از اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگ شد و افزود: برای جذب مخاطبان و جامعه بانوان از وجود اساتید شایسته استفاده شود.

وی پاسخ به موقع به درخواست‌ها و مطالبات مردم در هر دستگاه اجرایی را موجب افزایش اعتماد و اقبال مردم به مسئولان دانست و گفت: مردم باید بازخورد خدمات را ببینند و برای امیدآفرینی مردم تلاش کنیم.

معاون استاندار همدان با تاکید بر اینکه اعتبارات فرهنگی صرف کارهای فرهنگی شود خاطرنشان کرد: می‌توان از قانون بهترین استفاده را برای حل مسائل و مشکلات مردم کرد.

۷۵۲۸/‏۲۰۹۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی همدان ملایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۷۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه شاهیندژبرنقش معلمان و کارگران در رشد جامعه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان شاهین دژ به امامت حجت الاسلام مرادی امام جمعه شاهین دژ برگزار شد .

امام جمعه شاهین دژ باتبریک فرارسیدن هفته معلم به جایگاه والای معلم در تربیت دانش آموزان مومن و متعهد برای آینده کشور اشاره کرد وگفت: مهمترین رسالت خطیر معلمان تربیت نیروی سالم و کارآمد برای آینده مدیریتی کشوراست .

امام جمعه شاهین دژ همچنین با تبریک فرارسیدن روز کارگر به نقش این قشر زحمتکش در عرصه تولید و خودکفایی کشور اشاره کرد وگفت: نقش کارگران در چرخه تولید و رونق اقتصادی بسیار زیاد است.

امام جمعه شاهین دژ همچنین از اجرای طرح نور  (حجاب و عفاف )از سوی نیروی انتظامی را بسیار باارزش عنوان واز اجرا کننده گان این طرح قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • کارگران سربازان جنگ اقتصادی و معلمان سربازان جنگ فرهنگی هستند
  • تاکید امام جمعه شاهیندژبرنقش معلمان و کارگران در رشد جامعه
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • علم الهدی : در بحث حجاب ، نمی شود مردم تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن
  • به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • بازی با ایران بازی با دم‌ شیر است/به‌زور کسی را بهشت نخواهیم برد اما مقابل ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد